kan het zo zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dame, 4 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dame

    dame Bekend lid

    19 jun 2007
    587
    0
    0
    heb vanmorgen weer zo'n test gedaan en weer hetzelfde verhaal, pfff, heb het effe gehad met die testen.
     
  2. petty

    petty Actief lid

    10 jul 2007
    451
    0
    0
    wacht nu ff een paar daagjes wijfie...mocht je niet ongi zijn geworden, test dan weer....

    al denk ik dat je gewoon zwangert bent hoor...hoop het echt voor je! :D
     
  3. dame

    dame Bekend lid

    19 jun 2007
    587
    0
    0
    ik wacht gewoon af, moet er ook niet teveel mee bezig zijn, maar ik ben nog maar 1 keer 1 dag overtijd geweest, dus vandaag nog even duimen en daarna maar weer testen...
     
  4. dame

    dame Bekend lid

    19 jun 2007
    587
    0
    0
    dames,nog steeds niks,
    dit heb ik nog nooit meegemaakt?
    morgen weer testen? en moet dat persee met ochtendurine? want heb geen test in huis
     
  5. cynnie23

    cynnie23 Actief lid

    30 apr 2007
    267
    0
    0
    ja ik heb het ook gehad een positievetest gehad van etos en werd 2 dagen daarna heel erg ongi en ik ben 5 maanden bezig maar heb nu al bij mijn erg vruchtbaaredag al pijnlijke tepels en had ik eerst ook niet maar weet wel wat een lichaam met je kan doen

    maar succes meisie we duimen voor je ;)
     
  6. dame

    dame Bekend lid

    19 jun 2007
    587
    0
    0
    dus gewoon verder afwachten?
     
  7. cynnie23

    cynnie23 Actief lid

    30 apr 2007
    267
    0
    0
    ja maar ze zeggen een licht streepje is ook een streep dus ik hoop het voor je meisje en je kan beter met ochtend urine testen is beter want dan ziet ie meer hgg in je urine ik gaat voor je duimen

    ik hoop dat het deze maand ook raak is bij mij erg he iedere maand wachten haha

    gr
     
  8. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wacht anders met testen tot maandagochtend en als je geen streep krijgt, de ha bellen, misschien wil die n bloedtest bij je afnemen? Succes iig!
     
  9. dame

    dame Bekend lid

    19 jun 2007
    587
    0
    0
    pfff, elke maand dat wachten
     
  10. petty

    petty Actief lid

    10 jul 2007
    451
    0
    0
    vreselijk wordt er ook helemaal niet goed van, en hoe langer het duurt des te meer er door je hoofd spookt voor narigheid, hebben jullie dat ook?
     
  11. dame

    dame Bekend lid

    19 jun 2007
    587
    0
    0
    ja heel erg,
     
  12. cynnie23

    cynnie23 Actief lid

    30 apr 2007
    267
    0
    0
    ja dat heb ik ook vooral in het begin maar nu heb ik zoiets van nou ik zie het wel want je moet er eigenlijk ook niet aan denken maar ik ben nu bijna half jaar bezig maar heb van de week erge spierpijn bij mijn borsten gehad en steken in me oksels en nu al pijn mijn borsten dat had ik al die maanden niet gehad maar je lichaam kan je zo gek maken

    ik hoop ook snel op een wondertje :D

    succes meiden !
     
  13. dame

    dame Bekend lid

    19 jun 2007
    587
    0
    0
    ik ga denk ik morgen testen met ochtend urine, maar moet het egt met ochtend urine?
    ik weet niet of ik me geduld tot morgen kan bewaren,
     
  14. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hóeft niet, maar dan moet je niet van tevoren liters gedronken hebben.. Ik zelf heb 2x s middags de test gedaan en duidelijk n stip, dus.. ;) Succes!
     
  15. dame

    dame Bekend lid

    19 jun 2007
    587
    0
    0
    dus als ik vanaf nu stop met drinken dan kan ik vanavond over 2 uurtjes wel een test doen?
     
  16. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Met 4 uurtjes wel ja denk ik..
     
  17. dame

    dame Bekend lid

    19 jun 2007
    587
    0
    0
    helaas, ben net ongi geworden, heb echt hevige kramp,nog nooit meegemaakt dit en nog nooit zo over tijd geweest, :(
     
  18. Djinti2011

    Djinti2011 Bekend lid

    8 aug 2007
    772
    0
    0
    Medewerkster order fullfillment
    Eindhoven
    Hoi hoi,

    Jammer joh, maar wel heel herkenbaar.
    Ik had het vorige maand... ook paar dagen over tijd en de meest heftige en vreselijkste menstruatie in m'n hele leven achter de rug...

    Suc6 voor de volgende ronde.

    Liefs,
    Con
     
  19. dame

    dame Bekend lid

    19 jun 2007
    587
    0
    0
    het vloeit nu heel voorzichtingm ik kan het niet vergelijke met ongesteldheid eigenlijk, maar ja..
    ik dacht dat het dit keer was omdat ik nooit een dag over tijd ben geweest en ik voelde me ook anders, gewoon up naar de volgende ronde
    5 de alweer
     

Deel Deze Pagina