Hey meiden, Na 2 positieve tests ben ik overtuigd dat het echt raak is! Maar heb net na toiletbezoek bruinachtige afscheiding gehad, heel iets... Wat kan dit betekenen?! Liefs Devana
Meid! Ik ben ook pas net zwanger en dacht afgelopen maandag al meteen dat ik mijn kindje alweer kwijt was, ik was in alle staten! Zelfde als bij jou, ook een beetje gekleurde afscheiding, maar bij mij was ie roze! Er is helemaal niets aan de hand, heb huisarts gebeld en hier veel vragen gesteld op het forum! Het zijn gewoon heel spannende tijden nu, maar probeer er lekker van te genieten! We zijn bijna gelijk uitgerekend, leuk he Ik zou zeggen: GEFELICITEERD! En lekker genieten meid!
Je baarmoeder is zich helemaal aan het schoonmaken voor je baby...daardoor word alles wat er nog in zit eruit gegooid... Plus dat alles veel meer doorbloed is daarbeneden...het kan dus ook best zijn dat je een keertje na het vrijen wat bloed verliest. Probeer van je zwangerschap te genieten ook al is het spannend! Groetjes Debby
Het hoeft niet altijd meteen foute boel te zijn. Ik heb zelf bloedverlies gehad in het begin van mijn zwangerschap. Ik schrok toen ontzettend, maar achteraf bleek er niets aan de hand. Maar ik snap dat je je er zeer onzeker over kan voelen.