Hoi meiden Ben nieuw hier op de site dus ik hoop dat ik eruit kom ik lees zoveel berichten en zit zelf met een vraag en dacht ik meld me aan en kijken of er meer meiden zijn die dit herkennen. Mijn partner en ik willen graag een kindje na al 2 miskramen in februari en mei hadden we nu goede hoop. Maar de hoop zakte me toch weer de schoenen in. Op 6 augustus was mijn laatste menstruatie. Op 14 augustus heb ik een stipje rood bloed verloren wat daar ook bij bleef. Op 16 augustus heb ik na het klussen roze slijm verloren en op 17 /18 de ook roze en op de 19de/20ste bruin maar alles te doen met inlegkruisje. Op 21ste iets meer bruin maar nog steeds te doen. Op 22 best veel heel erg donker rood bijna zwart aan zeg maar maandverband vol. 23ste weer wat minder gewoon bruin en de 24ste alleen in de ochtend iets bruin en de rest van de dag niks. (24ste was ook me NOD) op de 25ste had ik de hele dag niets tot half 6 in de avond en toen ben ik gaan bloeden dat heeft 2 dagen best wat maar nog altijd minder dan ik normaal menstrueer (normaal moet ik kraamverband of luiers om omdat ik te erge menstruatie heb ) dit x kon het met tampons of verbanden. Maandag de 28ste hele dag niets gehad tot ik voor het slapen na de wc ging en ja hoor weer bloed. Vandaag weer hetzelfde hele dag verder geen bloed of bruin tot ik net half uurtje geleden na de wc ging en ja hoor weer bloed. Ik heb Kruidvat test gedaan je ziet heeeel licht streepje binnen 5 min al maar heb meer gevoel dat het indroogstreepje is. Moet morgen na de huisarts maar is er misschien een kans dat ik zwanger kan zijn of is me lichaam echt van slag. Heb wel symptomen zoals meer bultjes op tepel en vaker plassen en hunkeringen en heel moe hoofdpijn duizelig. Misschien dat er meiden zijn die zich hier een beetje in herkennen Sorry voor me lange verhaal Oja mijn cyclus is altijd 25 dagen daarom weet ik dat mijn NOD 24ste moest zijn. Groetjes
Je cylcus en je menstruatie kan zomaar, zonder reden, een keertje anders zijn. Ik zou zeggen dat je gewoon je menstruatie gehad hebt.
Dat denk ik ook idd. Mijn menstruatie is elke keer sinds de mk. Begint vaak met paar dagen bruinig bloed. Net na de mk had ik 2 a 3 maanden een hele lichte menstruatie. Duurde ook maar 2 dagen en amper bloedverlies heel bizar.
Mmm. Ik weet het niet hoor maar bij mij betekende dit een innesteling. Nu nog steeds oud bloed op toilletpapier maar ben toch echt zwanger. Begon met een heel vaag tuurstreepje, maar heb inmiddels een knal posi test gehad. 7 sept de echo maar ik heb er nog steeds vertrouwen in. Hoop dat het voor jou ook zo mag zijn. Succes.
Innestelingsbloed komt vaker niet dan wel voor. Het is in elk geval niet iets wat standaard voorkomt bij het ontstaan van een zwangerschap. Hier twee zwangerschappen gehad, maar nog nooit innestelbloed gezien. Zou er van uit gaan dat het je menstruatie was voor het geval je straks je eisprong misloopt, omdat je al zwanger denkt te zijn. Anders doe je over een paar dagen nog een test. Mocht het wel een innesteling zijn, dan moet je dan een duidelijk positieve test in handen hebben en niks geen tuurstreepje of heel licht streepje. Gezien je "symptomen" moet je overigens ook al vrij veel HCG aanmaken en dat zou dan ook duidelijk terug te zien moeten zijn op een test.
Dat klopt niet helemaal. Ik had al klachten vanaf de bevruchting. Volgens vlk komt dit door progesteron wat wordt aangemaakt na bevruchting. Je kunt dus wel degelijk zwangerschapssymptomen ervaren alvorens een positieve test in handen te hebben. Succes met verder afwachten @MamaVan3PrachtKindjes . Het kan alle kanten op. Probeer er niet teveel mee bezig te zijn
Progesteron wordt altijd na eisprong aangemaakt, niet alleen na bevruchting. Aanmaak progesteron stopt uiteindelijk als je niet bevrucht bent, maar het is wel degelijk aanwezig. En daar kun je inderdaad klachen van krijgen, die lijken op zwangerschapssymptomen. Correct me if I'm wrong; maar hier komen PMSklachten volgens mij ook vandaan: overgevoeligheid voor progesteron.