Wat een rot tijd is dat zeg....dat wachten.... Ik moet zeggen dat dat ook een beetje komt door mijn pendel uitslag van Sonja.....maar ja...das eigen schuld dikke bult!! Ik ben nu net 8 dagen voorbij mijn eisprong, 6 dagen zelfs als die op dag 15 was. En nu begint het afwachten.... Rond dag 15 had ik veel kwaaltjes, ik dacht dat ik mijn eisprong op dag 10 had gehad en dit dus de innesteling was...maar mijn temp dacht daar anders over. Ik denk zomaar dat dat dus de dag van de eisprong was. Laat voor mijn doen, maar ik was vrij nerveus die dagen...dus wie weet is ie daardoor wel later gekomen. Het enige waar ik nu nog last van heb zijn erg gevoelige tepels en af en toe wat steekjes laag in mijn buik. Niet echt hoopvol he? En ik ben onwijs moe, maar ja...ik heb ME en dan ben je al vaak zo moe...dus daar kan ik ook niet echt wat aan aflezen... Kortom...ik word nu toch echt wel ff nerveus hoor meiden.... Sonja's pendel zei een positieve test op 20 juli, maar das op een donderdag en ik wil graag samen met mijn lief testen. Zaterdag 22 juli zou het dan worden, maar zolang kan ik niet wachten hoor. Dus ik heb besloten dat ik op 16 juli ga testen....als het nog nodig is natuurlijk. Afgelopen cyclus was 25 dagen, dus mijn NOD op 16 juli....maar voor de zekerheid had ik toch maar een cyclus van 27 dagen aangehouden, NOD op 18 juli dus... Ik ben benieuwd..... En nu ga ik stoppen met mekkeren en eens wat doen hier in huis....heb gister de hele dag op dit forum rondgehangen... Hoe bedoel je verslaafd....
Wachten duurt altijd lang superfrustrerend. Meid ik ga voor je duimen dat het goed gaat. Moet zeggen dat ik gisteren ook veel hier was ondanks dat ik op mijn werk zat. net als nu trouwens. Succes met wachten. Piglet
Ik begrijp heel goed dat het frustrerend voor je is dat wachten. Ik weet dat je je niet vast moet pinnen op een pendel maar ik hoop toch dat mijn pendel klopt. En die van jou natuurlijk ook. Ik zal voor je duimen meis
Bedankt meiden... En Noesje...voor jou is het helemaal spannend zeg...twee dezelfde uitslagen!!! Ik heb nog een verzoekje in de dop zeg maar...dus daar moet ik nog even op de uitslag wachten... Ik ben alleen zo bang dat we net mijn eitje hebben gemist....
Weet je wat het is? 29 Juli gaan we een weekje naar mijn ouders. Die zitten heerlijk voor 4 weken op Vlieland en wij mogen gezellig een weekje mee vakantie vieren!!! En het lijkt me nou zo heel apart om hen daar te kunnen vertellen dat ze opa en oma worden...krijg er nu al een brok van in mijn keel... Ze hebben me zoveel gesteund de afgelopen jaren. Ik zat namelijk in een heel ongezonde relatie, nu 11 jaar geleden ben ik daar uit gestapt, mijn zoontje was net 2... Al die tijd stonden ze voor mij klaar. Mijn ex liet me namelijk niet echt met rust... En nu heb ik sinds 6 jaar een relatie met de liefste man van Nederland... En ze zijn zo stapelgek op hem!!! Want ze zien hoe gelukkig hij me maakt... En aangezien het met mijn oudere zus niet zo lekker loopt thuis, en ze zich daar zo vreselijk veel zorgen over maken....lijkt het me zo heerlijk om ze op deze manier wat moois te geven om naar uit te kijken.... *sjuchttt*
Dat zou idd een mooi cadeau zijn voor ze om naar uit te kijken. Laten we hopen dat je ze het grote nieuws dan ook kan vertellen. Wachten duurt lang he!!!! Vooral als je op iets heel leuks wacht!
Nou meis, ik zal ook voor je duimen hoor!Kan me voorstellen dat je dit nieuws graag aan je ouders wil vertellen en ze dan net zo gelukkig kan maken als jullie dan zijn!... Weten ze dat jullie aan het "proberen" zijn? Liefs Nies
Nee, ze weten niet dat we al bezig zijn.... Maar ik heb wel laten doorschemeren dat we heel graag een beebje willen...