veel slijm

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ikke 87, 7 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke 87

ikke 87 Lid

23 okt 2009
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,
    IK zou normaal als het allemaal goed gegaan is eergisteren of gisteren een innestelling kunnen gehad hebben... gisteren ben ik serieus ziek geweest, griep... dus ik ben nu ook maar gestopt met mijn temp te meten want daar wordt ik ni veel wijzer van van ik had gisteren 39 en vandaag ook nog hoger als normaal. maar ik heb vandaag heel veel wit slijm verlies... echt veel... weet iemand of dit iets kan betekenen?
    Ik had al gelezen dat dit soms vlak voor de maandstonden komt maar die heb ik pas zaterdag ongeveer... Dus kan dit iets te maken hebben met een eventeule innesteling?

Alvast bedankt...

2. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    het kan een zwangerschasteken zijn maar het is geen zekerheid je hoort wel meer zwangeren erover dat ze veel afscheiding hebben , ik heb dit ook na me ei gekregen en mijn nod is o 14 december, ik zal voor je duimen

3. ikke 87

ikke 87 Lid

23 okt 2009
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank je voor het antwoord, ik duim ook voor jou

4. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb hier ook 'last' van....nu al 2 wkn af en aan. Zit op 3,5 week na mijn miskraam en w8 eigenlijk op menstruatie. Maar wie weet....hoop dat het zwangerschapssignalen zijn :)

Wanneer ga jij testen ikke?

5. ikke 87

ikke 87 Lid

23 okt 2009
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop dat ik nog ga kunnen wachten tot vrijdag... vermits ik nu ziek thuis ben kan ik niet zomaar in het stad gaan rondlopen, want mijn werk is daar... Dus ik wacht vrijdag nog af en dan ga ik wss wel tsten... en jullie??

6. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Ik ga voorlopig niet testen....heb een aantal mk gehad en wil die onzekere eerste weken zo kort mogelijk laten zijn...Dan maar liever in afwachting en stiekem een beetje dromen :)

7. ikke 87

ikke 87 Lid

23 okt 2009
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja da kan ik zeker begrijpen!!! als ik het kan opbrengen wacht ik ook tot maandag zenne, ma da kan ik toch ni beloven ;)... ma we doen ons best...

8. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    hihi, sterkte met wachten

9. Alita

Alita Niet meer actief

het kan zijn dat het een zwschapskwaal is maar ik had dit ook voor mijn ongi en was ook al aan het hopen dus het kan alle kanten op!!!

Succes

10. dromer28

dromer28 Actief lid

7 dec 2009
    383
    0
    16
    NULL
    best
    ik heb ook altijd veel slijm als mijn ongi. moet komen. maar nu heb ik er ook best wel veel last van ne mijn ongi. moet pas 19dec beginnen ( hoop het niet ) ik hoop voor ons allemaal dat we het snel zullen weten.
    niet te vroeg testen allemaal ik weet dat het moeilijk is ik zou ook het liefste nu al testen maar dan komt er toch niks uit.
    ik duim voor ons allemaal.

11. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Hallo,
    Hopelijk voor jou is het een goed teken!
    Ik zou het iig niet weten..
    Zit namelijk zelf met zo'n vraag.
    Ik heb vorige week maandag men eisprong gehad (zondag tot maandag vruchtbaar slijm en posi ovulatietest)
    Maar nu had ik gisteren weer vruchbaar slijm... Althans dat denk ik, het was heel erg rekbaar en net als vorige week.
    Normaal zou ik nu ook een innesteling moeten hebben, kan dit hier ook iets mee te maken hebben?
    Groetjes Joke

12. balou08

balou08 Lid

16 nov 2009
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit met precies dezelfde vraag. Begin vorige week eisprong gehad. Vandaag vlek in onderbroek waarvan ik dacht dat het een tussenbloeding was. want ik dacht dat mijn innestelingsdag eerder zou zijn. Kijk ik vanavond op de site voor vruchtsbaarheidsberekening. 17 nov. eerst dag van laatste menstruatie. Ja hoor is vandaag mijn innestelingsdag als ik zwanger zou zijn. Tjonge jonge heb ff naar dat beeldscherm zitten staren ik vond dit wel zo toevallig. nu maar afwachten volgende week.....

Liefs Balou

13. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    ik denk ook dat ik nu meer last heb als anders en ben al de hele dag aan het broekgluren omdat ik steeds wat voel lopen en dan denk dat t mijn ongi is, heb nu 2 keer een cyclus van 25 dagen en zit nu op 26 maargoed, hoe maak je jezelf gek..... had vorige maand kei zere boobs, maar werd toch ongi..... begin bijna te geloven dat het er gewoon geen tweede keer in zit.... maar we blijven oefenen haha
    als ongi uitblijft zou ik vrijdag kunnen testen....
    duim mee met dromer

14. ikke 87

ikke 87 Lid

23 okt 2009
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik duim hier voor iedereen mee hoor!!! Ik heb nog al wel eens veel slijm gehad maar dat was meestal de dag van mijn ongi... dus ik ben echt benieuwd... En eigenlijk doen mijn borsten veel minder pijn als vorige keer... hopelijk is dit voor mij een goei teken!! :)

balou08: dat zou toch wel een innestelingsbloeding kunnen zijn hoor!! ik hoop het voor je!!

Deel Deze Pagina