Fertility friend ineens anders?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Landy, 5 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Landy

Landy Lid

22 feb 2016
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ik voerde gisteren mijn temperatuur in in FF en ineens zag mijn grafiek er heel anders uit. Ik krijg niet meer de hele maand te zien maar alleen tot de dag dat ik mijn temp heb ingevoerd. Ook de dpo dagen zijn ineens weg.

Er is in die afgelopen nacht geen update geweest, die was al eerder. Snap er niks van, en hoe t nu is is t helemaal niet fijn!
    Hebben meer mensen dit??

Groetjes Landy

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      24,9 KB
      Weergaven:
      4
  2. AngelSterre

AngelSterre Actief lid

29 mrt 2016
    354
    142
    43
    had je nog de probeer versie? die uitgebreidde vip versie stopt na een maand. Ziet er gewoon uit zoals ik hem ook heb en ja dat was wel even wennen en een stuk minder luxe

3. 3llen

3llen Lid

14 sep 2015
    62
    0
    6
    Vrouw
    Hey!

Kan het zijn dat je de eerste maanden of maand de VIP versie gebruikte (krijg je 1 of meerdere maand(en) gratis bij je eerste gebruik)? Na deze periode ga je over op de gratis versie van FF die inderdaad minder gegevens toont.

Is even wennen, maar de VIP versie had voor mij uiteindelijk geen meerwaarde.

4. Landy

Landy Lid

22 feb 2016
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat zou kunnen, ik enruim hem nu iets meer dan een maand. Maar staat aantal dagen dpo er dan bij de gratis versie ook niet bij? Dan zal dat idd het geval zijn... Bedankt!

5. 3llen

3llen Lid

14 sep 2015
    62
    0
    6
    Vrouw
    Nee, bij de gratis versie staat het aantal dagen DPO er op de grafiek niet bij. Maar je kan het wel lezen in de "samenvatting" rechtsboven. (denk ik)

Deel Deze Pagina