Heb sinds mijn ovulatie enkele dagen geleden de hele tijd last gehad van menstruatiepijn in de buik. Het lijkt al sinds de ovulatie alsof ik ongesteld moet worden. Heb nu ook al meer als een dag last van spierpijn in de armen. Nou ja dan hele slappe spierpijn, het voelt meer alsof ze super moe zijn en ze daarom pijn doen. Zouden dit tekenen kunnen zijn van? En dat al zo vroeg ? Mijn cyclus duurt heel erg lang dus het duurt nog wel ff voor ik kan testen.
ik heb ook altijd vanaf mijn ei dat ongi gevoel, houd ook niet op tot na mijn ongi. echt heel vervelend is dat. dat met je armen dat zou ik echt niet weten. liefs
Dat is echt nog veel te vroeg. Uiteraard kan je wel zwanger zijn, maar als je banner klopt, kan je nooit al zwangerschapsklachten hebben. Het vruchtje nestelt zich pas tussen 8 en 10 dagen na je eisprong in de baarmoeder in, dus... Ik hoop voor je dat je zwanger bent!
Klachten heb ik dus nog steeds, en ja ik weet een vruchtje nesteld zich pas veel later. Dat ongi gevoel heb ik anders nooit, ja pas op het moment als de rode vlag komt en ik naar de wc moet hollen. Maar anders nooit. Weet hoe ook niet hoe het komt, raar.
hoi, ik heb het ook al sinds mijn (vermoedelijke) eisprong dat ik steeds ongikrampen heb. Erg vervelend, maar of t een teken van zwangerschap is weet ik dus nog niet. Ik moet nog 9 dagen wachten...... ik tel wel met je af.
Je cyclus loopt niet iedere maand hetzelfde. Het kan dus goed zijn dat je de ene maand wat meer last hebt dan de andere. Ik heb bijvoorbeeld altijd meer last van mijn eisprong uit mijn linker eierstok dan wanneer het eitje uit mijn rechter eierstok komt. Links voel ik het al 3 dagen van tevoren aankomen en heb ik ook altijd wat bloedverlies en rechts voel ik bijna niets. Er zijn voor je NOD eigenlijk geen symptomen die je echt aan een zwangerschap kan toeschrijven. Het is allemaal nog zo pril, en al helemaal zo kort na je eisprong. Het blijft afwachten tot je positieve test en zelfs als je zwanger bent, dan is het nog maar de vraag of de dingetjes die je nu voelt, ook echt van de zwangerschap zijn hoor. Veel succes meiden.