ontpil verschijnselen trigynon

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door soezah, 25 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soezah

soezah Actief lid

22 feb 2008
    115
    0
    0
    hallo allemaal,ik ben hier flink wat informatie aan het opdoen, nu was ik aan het lezen bij anticonceptie en las ik dat je verschijnselen krijgt als je stopt met de pil. dit wist ik eigenlijk niet.aankomende zaterdag slik ik mijn laatste pil ( trigynon )wat mijn vraag is; zijn de verschijnselen bij alle pillen hetzelfde of kan er verschil in zitten?en heeft er iemand ervaring met het stoppen vana trigynon?alvast heel erg bedankt voor de antwoorden!  :D groetjes suzanne

2. er is niet veel over te vinden op internet (of ik zoek niet goed)
    dit zegt de bijsluiter:

U kunt met Trigynon stoppen wanneer u wilt. U hoeft niet per se een pilstrip af te maken als u dat niet wilt. Als u stopt, krijgt u na enkele dagen een bloeding. U bent na het stoppen met de pil wel meteen vruchtbaar; u kunt dus direct zwanger worden.

over evt bijwerkingen heb ik niks kunnen vinden, ik denk dat het hetzelfde is als een andere pil.

3. nijlpaardje83

nijlpaardje83 Nieuw lid

6 feb 2008
    2
    0
    0
    Doetinchem
    Hallo,

Ik ben nu ruim een maand gestopt met de pil(tryginon) en heb eigenlijk nergens last van gehad. Hoog uit wat vrolijker, maar dag kan ook de gedachte zij dat het nu allemaal voor het eggie is.

Wel had ik na 29 dagen mn eerste ongi, nette cyclus dus. Maar die was naar 1,5 dag al zo goed als over. Hoog uit nog wat bruinige afscheiding. Ben ook opzoek geweest op internet of dit normaal is. Maar kon niks vinden. We wachten gewoon weer af of er nog een volgende ongi komt en hoe die dan zal zijn.

Deel Deze Pagina