hallo ik zit met het volgende ik slik microgynon 50 en nou heb ik een vraagje ik kreeg 2 dagen na het stoppen met de pil (stopweek) 3 dagen wat bruinverlies alleen met afvegen daarna 2 dagen heel donkerrood bloed zonder krampen of iets voelde me uitzonderlijk goed zondags weer begonnen met de pil en dinsdag eind van de middag flinke krampen dat ik bijna over de grond kroop van de pijn dit heeft een uurtje aangehouden met donkerrood bloedverlies daarna niks meer vervolgens donderdag licht roze verlies vooral slijmerig toen weer niks en zaterdag had ik weer wat slijm met wat bruinig erdoorheen al die dagen wel gewoon me pil genomen weet iemand wat dit kan zijn? bedankt alvast het maakt me best wel onzeker en ik slik de pil alweer een tijdje en nooit eerder last van gehad.
Geen idee, misschien moet je lichaam toch nog wennen aan de pil sinds de bevalling. Je bent geen pillen vergeten of dergelijke?
hoihoi nee ben geen pil vergeten maar nu verlies ik geen bruin meer alleen veel doorzichtig slijm en een krampachtig gevoel in me buik ik wacht het wel af maar is dat mogenlijk dan dat me lichaam er nu nog aan zou moeten wennen ?
Ik heb eerlijk gezegd echt geen idee! Ik zou nog even afwachten en/of contact opnemen met je huisarts! Veel succes ermee!
hoi ik ben vanmiddag toch maar naar de ha gegaan en verteld over dat bloedverlies en de ha zei dat het kon gebeuren dat er weefsel los liet in 1 keer maar ja ben nog niet veel wijzer want het was na me menstruatie slikte de pil al toen ik weer begon met vloeien al was het kort maar ja over dat slijm wist ie niks te zeggen. het is gewoon doorzichtig dus een ontsteking ofzo is het niet heb het nu ook niet meer iets van anderhalve dag last van gehad ik vertrouw erop dat er niks raars gebeuren kan als je de pil slikt toch? bedoel een eisprong kan je nooit hebben als je netjes je pil neemt. ik maak me denk ik gewoon weer veel te druk bedankt iedergeval voor je antwoord. joyce
ik heb een probleempje mijn vriend en ik hebben we sex gehad had gisteren de 13de dag wat bloed wie kan me helpen wat dit is voel me zo misselijk en elendig help me