Bloedverlies rond eitje...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Stientje, 19 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Ik zit vr het ogenblik op dag 11 en had vandaag en gisteren weer als ik naar de wc ging een klein straaltje bloed dat eruit sypelde... voor een ongi is het nog te vroeg en voor een innesteling ook... Merk het nu al gedurende een cycli of 4 dat ik rond deze periode wat bloed verlies.. Zou het mogelijk zijn dat ik in plaats van afscheiding beetje bloedverlies heb rond me eitje ?? Ik heb er ook wel lichte ongikrampen bij.. maar het werd nooit geen ongi .. Vroeg het me gewoon even af.. misschien dat jullie het herkennen ...

2. bengel

bengel Niet meer actief

ik had t de vorige ronde ook..zo'n 6 dagenzelfs, het was eerst rood,en later werd t bruiner...was niet fijn en fris...
    ach ja...

bengel

3. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Jee 6 dagen is best lang, bij mij is het meestal maar 1 dagje... nr de afscheiding mt ik nt kijken om te weten waar me eitje is, want die heb ik niet ...maar dit ligt nu net op me vruchtbaarste dag... d'rom dat ik het me afvroeg !

4. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hey Stien!
    Ik heb het idd al vaker gelezen dat een beetje bloed mogelijk is bij eisprong. Zou me er geen zorgen om maken en gewoon lekker gaan klussen ;)
    Knuf van je rondemaatje

5. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Ok thx Elvira en van harte gefeliciteerd vandaag met je trouwdag :D !!! Hoop dat je een superfijne dag mag hebben morgen als je mannetje thuis is ! Knuffie xxx en weer veel succes hé maatje ! :D

6. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    als je eisprong en bloedverlies intikt bij google, krijg je megaveel info hierover, en dan kun je heel makkelijk aan de hand van ervaringen van andere bepalen of het idd bij jou rond je eisprong zou kunnen zijn, ik denk dat je je er niet al teveel zorgen over hoeft te maken daar er zovele zijn die dat rond de eisprong hebben, iedereen ervaart het weer anders, de een heeft helse pijnen rond de eisprong de ander merkt niks, en weer de ander (mischien ook jij) verliest wat bloed...

succes :D

7. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Dankje wel Smoekie ! Ga zeker es kijken ! :D

8. Moo

Moo Bekend lid

21 jun 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
    Ik heb dit alleen gehad in het begin dat ik eigenlijk nog maar net gestopt was met de pil. Maar dat was eigenlijk meer rood/bruin gekleurd eggwhite zeg maar. Daarna er nooit meer last van gehad.

9. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Dan heeft het waarschijnlijk wel met me eitje te maken ! Ik ben al bijna een jaar zonder pil ! Maar bedankt alvast Moo !

10. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Deze ronde heb ik ook last gehad van wat bloedverlies 3/4 dagen na de eisprong. Ik vond het ook nog tevroeg voor een innestellingsbloeding dus dit zal inderdaad wel bij de eisprong horen.

Deel Deze Pagina