Weet hetniet zeker?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door XxDxX, 23 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XxDxX

XxDxX Lid

14 jun 2012
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Allemaal,

Ik ben sinds juni gestopt met de pil en we zijn bezig voor ons eerste kindje. Inmiddels ben ik 5 dagen over tijd en heb ik gevoelige borsten, dus gisteren een testje gedaan zag bijna niets, nu voor de zekerheid vanmorgen weer maar ik weet het nog niet zeker, wat denken jullie??

Bijgevoegde bestanden:

2. xxessiexx

xxessiexx Actief lid

2 jun 2010
    427
    12
    18
    Spannend zeg! Ik zie ook 2 streepjes hoor, maar vind het altijd een beetje eng om gelijk iemand te feliciteren want je weet het nooit met die lichte streepjes. Zou gewoon nog eens testen over 2 dagen als die donkerder is dan weet je het wel zeker.

3. XxDxX

XxDxX Lid

14 jun 2012
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee inderdaad ik vind het ook moeilijk te zeggen, heb wel 1 keer eerder een test gedaan ook dezelfde en toen zag ik helemaal niets. Dit was trouwens wel binnen de gestelde tijd.

groetjes

4. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Volgens deze test ben je zwanger, de tweede streep is er echt. Idd over twee dagen nog eens testen, dan moet ie echt donkerder zijn.

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik zeg zwanger!

6. XxDxX

XxDxX Lid

14 jun 2012
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop het zo :) Is het het beste dat ik over 2 dagen weer een test doe?? Voorheen als ik een test deed zag ik helemaal niets, en volgens mij kan dit ook geen indrooglijntje zijn aangezien het binnen de gestelde tijd is toch??

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.999
    15.618
    113
    Nabij Utrecht
    Gefeliciteerd!! Grote kans dat hij morgen al duidelijker is hoor ;)

8. XxDxX

XxDxX Lid

14 jun 2012
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik durf nog niet blij te zijn haha omdat ie nog zo licht is, zou ik beter een andere test kunnen doen??

9. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Je kan er nog één tegen aan gooien meid als jou dat een beter gevoel geeft!!

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Ik zeg zwanger

11. XxDxX

XxDxX Lid

14 jun 2012
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het zo spannend ik hoop het zo :D:D

12. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    We zitten in hetzelfde schuitje ik had zelfs nog een lichtere (wel 6 dagen voor nod)

13. XxDxX

XxDxX Lid

14 jun 2012
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    Okeej en wat bleek achteraf wel of niet zwanger?? En had je dezelfde test gebruikt?

14. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Gefeliciteerd. Ik duim voor een plakbeeb

15. XxDxX

XxDxX Lid

14 jun 2012
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    Plakbeeb?? Haha:p

16. taartje

taartje Bekend lid

6 mei 2012
    625
    0
    0
    Kapster en mama
    Overijssel
    mijn verloskundige zei altijd een streepje is zwanger, hoe licht ook , anders geeft hij geen streepje namelijk, dan moet er hcg hormoon aanwezig zijn,
    ik zeg zwanger,ben je misschien niet iets korter zwanger? dat het streepje daarom iets lichter is?
    of heb je gisteravond mss iets meer gedronken, je kunt ook minder snel hcg aanmaken,
    maar probeer positief te zijn meid,ik vind het geen tuurstreepje zie hem duidelijk!
    dus gefeliciteerd!

17. tamjedebamje

tamjedebamje Actief lid

10 jun 2010
    206
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik Ga ook zo'n licht streepje en zie banner!

18. XxDxX

XxDxX Lid

14 jun 2012
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel! Ik weet niet of het er iets mee te maken kan hebben, en maak me er eerlijk gezegd wel een beetje zorgen om als ik zwanger ben, ik slik al heel de week amoxcelline vanwege zware bronchitis kan dit geen kwaad? Ik weet niet hoe ik erachter kan komen hoelang ik zwanger ben, als ik via internet een berekening doe zou het uitkomen op 4 weken en 2 dagen, klopt het dan dat ie zo licht is?

19. sylvia90

sylvia90 Bekend lid

23 jan 2012
    634
    1
    0
    NULL
    NULL
    zwanger z'n streepje had ik eerst ook !

20. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    allereerst een voorzichtige gefeliciteerd ;) heb het even voor je opgezocht over de medicatie, dit is wat ik kan vinden:

Kan ik dit medicijn gebruiken als ik zwanger ben, wil worden of borstvoeding geef?

Zwangerschap

In de normale dosering kunt u dit middel veilig gebruiken. Het wordt al jarenlang gebruikt door zwangere vrouwen, zonder nadelige gevolgen voor het kind.

Deel Deze Pagina