mijn zoontje is erg jengelig wat te doen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tamtam78, 9 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Gisteren en vandaag is mijn zoontje van 5 maand erg jengelig.
    Ik probeer van alles en soms is hij even stil, maar begint dan even later weer.
    Hij huilt niet meer meer kreunen dat doet hij meestal als hij het ergens niet mee eens is of honger heeft, maar nu doet hij het veel meer.
    Wordt er zo moedeloos van, omdat ik niet meer weet wat ik moet doen.
    Hij ligt nu te slapen en ik hoop steeds dat hij beter gehumeurd wakker wordt, maar ben er bang voor.
    Af en toe lacht hij wel, dus hij heeft volgens mij geen pijn.
    Het kunnen tandjes zijn of het sprongetje die er aan komt, maar vind het zo moeilijk.
    Wie heeft er tips voor mij?

2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    zou goed kunnen zijn dat ie gewoon even niet lekker in zijn vel zit (hebben wij ook weleens toch?) Of misschien een beetje moe. Observeer em goed. Zolang ie goed eet en drinkt zou ik me niet teveel zorgen maken. Zou inderdaad best een tandje kunnen zijn, jammer genoeg weet je dat vaak pas als tandje door is. Sterkte ermee!

3. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Ooooooow dit herken ik! Heel erg zeuren als hij in zijn box ligt. Als ik zijn speen in doe pakt hij hem uit zijn mondje en pakt dan zijn shirt en trekt het over zijn hoofd heen. En dan wordt hij kwaad! En slapen ho maar! Voorheen viel hij zo in slaap mu nu pfffffffff wordt er ook heel moe van. Heb hem net in zijn bed boven gestopt in zijn slaapzak zonder dekentje omdat hij echt alles over zich heen trekt en dan kwaad wordt. Zal denk ik wel een periode zijn dat ze even door moeten.....Hopelijk

4. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Zie ook dat ze even oud zijn haha wel toevallig

5. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Ik herken onze Gijs ook wel in dat gejengel..
    Nu ook.. zodra ik bij de box kom is ie stil en als ik dan "gek"doe tegen hem begint ie te lachen..
    Hij vind t knabbelen op zo'n "bijtbeer" wel prettig.. maar om al te zeggen dat ie nu al last van zn tandjes heeft ( hij is net 4 mnd) vind ik vroeg.. Volgens mn man is t gewoon 'zeuren om aandacht" Ik denk zelf ( ik verwoord t zeuren omaandacht als) zichzelf niet lang genoeg kunnen vermaken en als ie dan gaat huilen komt er wel iemand die hem even vermaakt..

Lastig is t wel.. om maar niet te zeggen dat je er af en toe simpel gezegd schijtziek van word en kompleet moedeloos soms..

6. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Gisteravond was het ook drama:(
    Hij ging gewoon na zijn fles om 9.30 uur slapen, maar werd om iets over 20.00 uur huilend wakker.
    Helemaal overstuur.
    Wij zijn een paar keer naar boven gelopen speentje er in en aai over de bol, maar niks werkte.
    Mijn man heeft hem er toen ff uit gehaald om hem rustig te krijgen.
    Toen hij rustig was heeft hij hem weer in bed gelegd en dat ging even goed, maar daarna weer huilen.
    Uit eindelijk ben ik om 21.00 uur naar boven gegaan wilde vroeg slapen en heb hem de speen weer gegeven en toen viel hij in slaap.
    Hij heeft wel tot 5.30 uur door geslapen, dus daar ben ik wel blij mee:)
    Hopelijk gaat het vandaag beter.

Deel Deze Pagina