Cervisslijm 5 dagen geleden maar nog altijd geen LH piek

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Hazel90, Nov 20, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hazel90

Hazel90 Niet meer actief

hoi lieve allemaal,
    Ik ben nieuw hier! Ik ben Hazel90 en (heel verrassend) geboren in 1990 en dus 28 jaar oud. Ik heb een sterke kinderwens, net als mijn partner en ben nu bezig met de 1e ronde. Op 8 augustus ben ik voor het eerst zonder spiraal ongesteld geworden. Heb 5 maandjes een spiraal gehad. Ik werd precies op de dag ongesteld dat ik had gemoeten volgens mijn 28daagse cyclus. Het duurde echter maar 1.5 dag en 6 dagen later had ik slijm wat op rauw eiwit leek...en best veel ook. (Sorry voor de details) ik verwachtte daarom binnen 2-3 dagen mijn eisprong. Ik ben die dag (16november) meteen begonnen met ovulatietesten maar heb nog altijd geen LH piek ontdekt snap het niet zo goed... mijn lichaam leek aan te geven dat het zou komen maar de piek komt maar niet. Kan ik de eisprong gemist hebben met de testen? Want cervixslijm 3 dagen lang is toch wel hét teken dat het komt...toch?
    Ik hoop zo dat iemand mij iets wijzer kan maken haha
    In de afbeelding zien jullie mijn testen. De laatste is nog niet ingedroogd x liefs Hazel90

Attached Files:

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,968
    15,606
    113
    Nabij Utrecht
    Heb je toevallig sex gehad de dag voor het vruchtbaarslijm? (Dus op 15 november?)

3. Colinn

Colinn VIP lid

Jul 8, 2014
    5,836
    1,241
    113
    Bij mij zit tussen slijm en positieve ovu test soms wel dik een week. Zegt niet zoveel dus. Gewoon nog ff doortesten :)

4. San195

San195 Fanatiek lid

May 28, 2018
    2,268
    1,159
    113
    Female
    Hier ook vaak slijm gehad een week van te voren ... zei hier dus vrij weinig. Had bijna nooit vruchtbaarslijm op de lh piek zelf.

5. Hazel90

Hazel90 Niet meer actief

Super fijn om te lezen!
    Haha wat kan je jezelf gek maken hè?!
    Bedankt ik ga nog even door!

Colinn likes this.
  6. Hazel90

Hazel90 Niet meer actief

...ja vroeg in de ochtend. Dus ruim 24uur daarvoor. Maar de slijm bleef wel 3 dagen aanhouden maar goed ik ga gewoon doortesteb maar!☺️

7. Colinn

Colinn VIP lid

Jul 8, 2014
    5,836
    1,241
    113
    Ja erg hè? Probeer er een beetje relaxt mee om te gaan. Is voor iedereen het beste :)

8. Hazel90

Hazel90 Niet meer actief

Nou haha gister besloten 1x per dag te testen en het los te laten....heb ik net een knaller haha heb mn les wel geleerd: relax en vertrouw op je lichaam haha

joepy likes this.

Share This Page