Kan hij zo de nacht in?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Minny, 18 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Sinds 5 uur vanmiddag heeft ons zoontje al 3 keer overgegeven. Hij houdt helemaal niks meer binnen, zelfs water komt er net zo hard weer uit.
    Hij is verder wel goed te pas, speelt nu zelfs heerlijk net zoals anders.

Hij gaat zo naar bed, maar ik twijfel of ik hem een flesje melk moet meegeven. Ben bang dat hij het weer gaat uitspugen. En aan de andere kant ben ik ook bang voor uitdroging als hij nu helemaal niks in zijn maagje heeft en nog de hele nacht doormoet.

Wat zouden jullie doen?

2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.138
    8.869
    113
    Als hij tot 5 uur gewoon gedronken heeft, dan lijkt me er nog niet zoveel aan de hand. En als je hem toch iets mee wilt geven in bed, dan zou ik eerder een flesje met een klein beetje water mee geven dan melk. Valt veel lichter en is ook beter voor z'n tanden (al zal hij van één keer een flesje melk mee ook niets krijgen ;)). :)

3. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Hij vroeg net zelf om een flesje melk, dus heb maar een heel klein flesje gegeven. We wachten wel even voor hij naar bed gaat!

Hopelijk blijft het binnen...

4. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Zie dat het al te laat is, maar zou hem geen melk geven nu. Probeer eens wat lauwe cola zonder prik.. Grootmoederstip! En anders gewoon ff rustig zonder iets op bed liggen.. Ze drogen niet zo onwijs snel uit!
    Beterschap!

5. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik had hem ook geen melk gegeven, maar wat thee. hij had dorst denk ik, een goed teken natuurlijk. Mijn zoon was vorige week donderdag op vrijdag ziek, ook overgeven. de vrijdag rustig begonnen met thee en een beschuitje geen zware dingen te eten gegeven. 's avonds wat rijst gegeven.

6. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Hij slaapt nog lekker dus het is goed gegaan gelukkig.

Hoop dat het gauw over is...

Deel Deze Pagina