hallo, mijn dochter heeft afgelopen dinsdag de bmr en men prikken gehad die ze krijgen als ze 14 maanden zijn. nu hadden ze gezegd dat ze daar ziek van kan worden maar ze heeft al vanaf gisteren 39+ koorts, is prima te pas en eet en drinkt dus is puur reactie op de prikken. maar kan iemand mij vertellen hoe lang dit duurt??? groetjes m038
meestal komt de reactie na 7 a 10 dagen dus dit is wel erg snel, of ze heeft iets onder de leden, het heerst ook weer . koort verschilt bij de 1 een paar dagen en bij de ander gerust een week, per kindje verschillend. gewoon goed in de gaten houden kwa drinken en eventueel een zetpilletje geven (heb ik wel gedaan)
Voor verschijnselen van de BMR lijkt het me ook wat vroeg. Misschien nog van de Men. prik. Afgelopen dinsdag heeft onze zoon ook de BMR + men. cocc. gehad. Hij is echter heel erg verkouden en hoest heel veel. Daar heeft hij snel last van als zijn weerstand verminderd en dat zal dus wel door de prikken komen.
de reactie komt pas na een dikke week dus dit zal waarschijnlijk een griepje/verkoudheid zijn/worden.
Hoi, De verschijnselen komen inderdaad pas na een week. Dus het zal een virus zijn, verkoudheid. Overigens heeft onze Anne totaal geen last gehad van deze vaccinatie. Dat kan ook nog.
Mijn zoontje heeft hem vorige week vrijdag gehad en kreeg meteen die middag ook hoge koorts, tussen 39 en 39,9. Heeft 4 dagen geduurd. Ik denk alleen niet dat het een reactie op de BMR is geweest. Hij was aan het snotteren en hoesten en heeft (bleek achteraf) ook twee kiezen gekregen. Meer een combinatie van verminderde weerstand, vaccinaties en kiezen dus... Denk dat dat bij jouw kleintje ook een beetje het geval is. Nu maar afwachten of de BMR nog wat gaat doen (ben er eigenlijk wel klaar mee...) PS gefeliciteerd met je zwangerschap
dames, dank jullie wel... het zal inderdaad wel een combi zijn van verminderde weerstand... er komen 4 tanden tegelijk in combi met de prik... ik kan wel begrijpen dat ze zich niet zo lekker voelt... vanmiddag 39.7 maar liep rustig door de kamer. wel dicht bij papa en mama blijven natuurlijk. ik wacht het gewoon af. (en bedankt voor de felicitaties... voelt moet nog even wenen en weer vertrouwen krijgen) groetjes m038
Mijn Kindje kreeg ook meteen hoge koorts op de middag van die inenting. Dat was woensdag, het is nu zaterdag en ze heeft nog steeds flink koorts. Gister bij de huisarts zei hij dat een klein deel van de kindjes zo heftig op deze prikken reageert, het kan komen doordat ze idd al een virusje in hun lijfje hadden op het moment dat ze de prik kregen. Hij adviseerde om pas bij 39.5 of hoger een zetpilletje te zetten om zo het lijfje de kans te geven het zelf snel op te lossen. Vandaag zit ze daar pas voor het eerst onder, dus ik ben benieuwd. Wel erg zielig hoor. Mijn kindje eet er niet goed door en voelt zich echt ellendig. Dus hopelijk is het snel over. Beterschap, liefs tante