Zwanger en bloederig slijm

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door erannick, 11 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Hallo,

Ik ben afgelopen donderdag bij me vk geweest , omdat ik wat bloederig slijm verloor en erg ongerust werdt, maar heb een hele goede echo gehad en krijg er donderdag weer 1. Ik moest me geen zorgen meer maken om het kindje want dat zat wel goed.En het bloeden hadden zoveel vrouwen werdt mij verteld.
    Alleen ik blijf toch ligt ongerust omdat ik wat bloederige afscheiding blijf hebben. Hoelang zou dat aan kunnen houden, heb geen last van krampen helemaal niks en voel me goed zwanger.

Alvast bedankt voor het antwoord

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Erannick,

de meeste vrouwen hebben tijdens de zwangerschap wel eens wat slijmerig bloedverlies en dit is niet erg. Er is dan een vaatje in je baarmoedermond geknapt en hiervan kun je wat rozige afscheiding hebben. Het kan zijn dat het nog maar een paar dagen is of een weekje en het kan dus ook nog wel eens terug komen.

Groetjes Brigitte

3. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Bedankt voor je antwoord, was het zelf helemaal vergeten te vragen aan de vk, maar ben er nu stukken rustiger op

Deel Deze Pagina