Hoe snel zwanger na gebruik van cytotec?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nolewsky, 13 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nolewsky

Nolewsky Niet meer actief

Hoi allemaal!

Ik ben nieuw hier op dit forum ..
    En deel graag m'n situatie met anderen en hoop hier wat steun en antwoorden te vinden!
    Het zit namelijk zo.....
    Mijn vriend en ik zijn anderhalf jaar bezig geweest voor ons 1e kindje. We gaven de hoop eigenlijk op.. Zonder naar een dokter te zijn gegaan bleek afgelopen maandag ineens dat ik EINDELIJK zwanger was!! Ik had 4 positieve testen! We waren zo enorm blij.. Tot ik dinsdag nacht ineens ontzettende buikkrampen kreeg.. Toen heb ik de dokter gebeld en mocht ik meteen komen voor een controle..
    Ik kreeg een echo.. Eerst op m'n buik maar daar konden ze niet veel zien.. Toen een inwendige! En wat bleek? T vruchtje was al niet meer in leven en mijn zwangerschap moest worden afgebroken.. Dat is vandaag gebeurt.
    Ik moest 4 cytotec pillen vaginaal inbrengen om zo een miskraam op te wekken.
    Nu was ik eigenlijk benieuwd of er meer mensen in deze situatie zitten of zaten.
    Ik Ben ook heel benieuwd hoelang het duurde voor dat jullie opnieuw zwanger waren? Ik hoop zo dat dit niet weer anderhalfjaar gaat duren :( we waren zo ontzettend gelukkig !
    Hoop dat Jullie op m'n berichtje reageren!

Xxx

2. Pabbels

Pabbels Bekend lid

24 okt 2011
    569
    2
    18
    Apeldoorn
    Ikzelf heb in mei een curretage gehad en dus de zelfde pillen voor die tijd gehad en ben helaas nog steeds niet zwanger maar bij veel vrouwen is het na en mk gelijk weer raak omdat je dan extra vruchtbaar bent.. Heel veel sterkte met dit verlies en hoop dat julie snel mogen genieten van een plakbeebje:)
    Dikke knuff

3. Pabbels

Pabbels Bekend lid

24 okt 2011
    569
    2
    18
    Apeldoorn
    2x het zelfde bericht??? Hoop dat je wat aan mijn verhaal hebt gehad...

Deel Deze Pagina