kan iemand ajb kijken? snap er niet meer van....stomme temp!

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door helena115, 5 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    mij nman is al 4 dagen doodziek in bed, doorklussen zit er dus ook nie in:(

2. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    #22 sookie, 10 okt 2009
    Laatst bewerkt: 10 okt 2009
    Helena, een tussentijdse bloeding geef je bij FF aan als spotting, ander start ie idd een nieuwe cyclus..

Ow.. zo ff naar je kaartje kijken ;) was ik in de vluggigheid vergeten...

--gekeken---
    Tja, over je constante lage temp nu... kan ik eigelijk ook niets zinnigs zeggen.. Ik blijf erbij dat je idd je ei op cd21 hebt gehad, en als ik zo kijk, je innesteldip op cd27/28..
    Als je temp in de komende twee dagen niet wat hoger wordt.. vrees ik een ongie... Aangezien je rond de zelfde temp zit als het begin vd cyclus. ( zag trouwens dat je in je vorige cyclus op cd34 spotting hebt ingevuld en dag erna High, denk dat je daat wel Light moet zetten op cd34.. Dan begint deze cyclus wel een dagje eerder, maar lijkt ie mij beter te kloppen..)

Knuf sookie

3. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    lieve Sookie,

knuff terug, dank voor je berichtje. ik hoop dat ik in de komende dagen duidelijkheid krijg, want deze onzekerheid is niks!
    Voel niets van naderende ongi. mijn nod is maandag, heb bijna altijd al wat ongi pijn rond deze tijd en opgezette borsten. Nu niks, voel sinds gister wel soort ovu pijntjes(???).

Ga er van uit dt ik ongi wordt maandag, dat dit een loze ronde is, want met zo een lage temp kan je niet zwanger zijn...

@mamatje, hoe is het nu met jou???

Ik heb steds wel wat en hoop dat volgene rond mijn kaartje er weer net zo mooi uitziet als vorige maand, lekker stijgende lijn, maar dan maggie niet meer dalen:)

Is er iemand die ook eens zo een ronde heeft meegemeaakt?
    Of er zijn mening op wil loslaten..

liefs helena

4. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    denk dat het einde oefening gaat worden voor mij en deze ***ronde. vanochtend met afvegen wat bruin bloed. Zal morgen wel doorzetten gok ik. Temp is overigens voor de 4e dag 36.7...
    Normaliter was ik best verdrietig als ik ongi werd, nu ook wel opgelucht, deze cyclus had tekenen te mislukken.

Heb 4 pendels voor oktober staan, nu ik ongi ga worden heb ik op de valreep nog een ei in oktober:):)wie weet.

Ga lekker douche nemen, haar wassen en fris aan het werk. Vanaaf verjaardag mams en avondje uit. heb heel druk met werken thuis(werk deels als zelfstandige)dus ik ga proberen(uidele hoop hihih) me gedachten ergensanders heen te brengen.

kus

@ mamatje hoe is met jou? ga ff je kaartej bekijken.

5. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Helena, jammer! Maar wat je zegt, nu kun je weer fris op naar de volgende ronde!

knuf Sookie

Ps en succes met werken :)

6. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    sookie jij ook bedanktvoor je lieve berichtje!!

helena, dus voor jou ben je echt met een nieuwe cyclus begonnen...? succes weer heh meis! balen dat je mannetje ziek is!

hier ben ik ook nog steeds niets wijzer...vloei nogsteeds roze al is het wel minder geworden...maar heb hier al 9 dagen last van...bij een ongie heb ik altijd onwijs last van buik en rugpijn envloei ik heel veel rood. en is het wel korter...heb verder allemaal rare dingetjes...ben heel erg moe, snel duizelig, nog steeds die rare hoofdpijn aan een kant, erg emo en steekjes in me onderbuik en me stoelgang is van slag en tegen misselijkheid aan...maar als je naar me tempkaartje
    kijkt slaat het helemaal nergens op, zoveel dips. ook niet eerder gehad...

liefs van mamatje

7. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    hoi mamatje,

Kan me voorstellen dat je in vreselijke onzekerheid verkeerd...
    heb mnet weer naar ej kaartje gekeken, kan er ook niets zinnigs over zeggen:( misschien een berichtje posten bij de verloskundige, of ha bellen?

Bij mij zet bruinverlies niet door, snap er niets van nu al 2 dagen beetje bruinverlies. Had gister tampon in, zat weinig op. alleen maar bruin bloed, vandaag niet eens en tampon ingehad.

Mijn temp was vanochtend heel hoog maardat komt omdat ik gster een feestje/borrel had, als ik uit ben geweest heb ik altijd de dag erna boven de 37.

morgen weer een dag.

heel irritant deze onzekerheid voor ons.

sterkte ermee, hou jeme op de hoogte?

xxxx

8. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    hoi helena,

watraar dat het niet doorzet bij je!

het is nu al dag 10 dat ik die roze afscheiding heb, en heb soms ook steken/pijnscheutjes links onderin me buik...die roze afscheiding is tussen door wat meer geweest, maar nu is het zoals in het begin alleen bij het afvegen...heb voor de zekerheid nog maar een testje gedaan, die was nega.

liefs van mamatje

9. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    hoi mamatje,

snap dat je een testje hebt gedaan...hebben die steekjes alle dagen van rozeverlies aanghouden?
    hoe voel je je hier verder onder?

Hier lijkt het bruinverlies te zijn gestpt. vanochtend met plassen kwam er niet smee, als ik van binnen voel zit er wel bruin bloed maar heel weinig. Dit lijkt eerlijk gezegd meer op een ovulatiebloeding dan die ander e bloeding die ik eerder had deze maand, met licht helder bloedverlies.

voel ook klein beetje steekjes, drukkend gevoel recht onder in mij nlies.
    begin bijna te denken dat er een ovulatie aankomt en dat die bloeding eeder een ongi was. temp heeft een dip gemaakt vanochtend naar 36.5.
    Maarja dat verklaard het vruchtbaar slijm niet en de positieve ovu test van CD 20.

man is gelukkig beter en hoeft pas vanmiddag te werken, ga hem voor de zekerheid zo maar aan de klus zetten:)
    En later op de dag ovu testje doen....

heel moe van deze rare cyclus.

liefs

10. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Hoi Helena,

Zou je ook niet een testje doen??
    Slijmerige afscheiding kan ook bij een zwangerschap horen....

Tja hoe voel ik me eronder....Ik ben bang dat er iets mis is van binnen door datdat ik al 10 dagen last heb van rozeverlies. Heb al die tijd idd last van steekjes gehad tijdens die afscheiding, maar nu lijkt het wel wat meer te zijn...ook die pijnscheutjes..
    Heb de vraag alweer neergezet bij de vk.

Liefs van mamatje

11. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Bij mij blijven de puistjes ook maar komen.....echt raar allemaal...

12. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    goedemorgen mamatje,

Heb je al antwoord van de vk?
    heb gister ook vraag gepost bij de vk. Die snapt ook niets van deze rare cyclus van mij...zij denkt eerste bloeding toch ovu bloeding die is verergerd door klussen en tampon. door de temp dip dnkt ze dat ongi eraan komt en anders over paar dagen testen...
    mijn temp is weer terug naar 36.7....
    ????????

Kan me voorstelln dat je angstige gedachten krijgt van je rare cyclus...
    Heb ik zelf ook beetje...

laat je weten als je antwoord hebt?

liefs Helena

13. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    hoi helena, ik heb geen antwoord gekregen van de vk helaas. vandaag is het roze eindelijk weg gebleven, temp van de afgelopen dagen is ook weer bij het normale bij mij, zo 36.7/36.8.....dus bij mij gaat er hopelijk weer een eisprong aan komen...misschien dat me lichaam wat van slag was en hopelijk was het vloeien een grote schoonmaak als voorbereiding voor een goede zwangerschap? hoop het!

voor jou nog even afwachten dus...

lijkt me wel leuk om te blijven kletsen met je!

liefs van mamatje

14. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    Fijn dat je temp weer wat 'stabiel' is, hoop voor je dat er een heel mooi ei voor je in het verschiet ligt:)
    Voel je je wat beter?
    Al iets van de vk gehoord?

Had gister hele dag krampjes en soort geborrel in mijn buik. Vanochtend was temp weer laag, 36.5????
    Ik wou dat ik verschikkelijk ongi werd, dan wist ik tenminste waar ik aan toe was.
    dat wachten wordt je gek van.

Gister ook korte ruzie met mijn man. Hij kwam thuis van werk en ik begon over dat mijn temp weer omhoog was, hij wilde alleen maar film kijken en met rust gelaten worden. Zat er gewoon beetje doorheen. BEn wat emo laatste tijd, is pittige onzeker tijd op werk, vader is ernstig ziek, de onzekerheid van mijn cyclus grijpt me daarom misschien extra aan. Dit alles bijelkaar maakt mij wat kwetsbaarder laatste tijd.
    Meestal is man meelevend en geinteresseerd hoor, maar hij viel ff uit dat alles om die cyclus draaide laatste tijd en dat hij er zijn buik vol van had.
    Ik moest misschien is gaan praten met iemand, als hij beter had geluisterd is kon hij weten dat mijn verdriet een samenkomst van verschillende dingen is, niet alleen maar zwanger worden. Zo gemeen! moest huilen. Hij vraagt er toch zelf elke keer naar? Zou hij een s moeten hebben, een lijf dat van slag is.

In de lente heb ik ook een keer een cyclus gehad waarbij ik bijna geen bloedverlies had, bruinig en beetje rood bloed. dat was toen kennelijk een hele kleine ongi. Wie weet dit ook.
    Zie dat jij 2x light hebt ingevuld zodat FF nieuwe cyclus begint. Ik wacht tot zaterdag af en anders vul ik ook light in zodat het bruinverlies als ongi wordt gezien. Heb mijn buik vol van dat gewacht!

vind het wel gezellig hoor om door te blijven kletsen hier:)

Liefs Helena

15. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    Nou ik geef het op...
    ben het zat om in onzekerheid te zitten. Ik verklaar mijn bruinbloedverlies van 11 okt ongi!

Die stress van niet weten waar je aan toe bent trok ik heel slecht. Puttem ij uit en werd r mega onzeker van. Heb vanochtend een testje gedaan, negatief natuurlijk...had niet anders gedacht hoor.

Vanochtend was mijn temp weer 36.7....?

Als ik Light invul op eerste dag bruinverlies start FF een nieuwe cyclus, op naar ronde 10.
    ga maar goed ovu testjes doen want mijn man is heel veel weg voor zijn werk deze maand en werkt ook vaak s avonds/s nachts waardoor we elkaar regelamatig mislopen..

XXXX

16. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Lieve helena,

Wat verevelend dat je ruzie hebt gehad met je mannetje....nooit leuk!! Maar hij vraagt er dus wel elke keer om bij je qua je temp ed en hoe het met je cyclus gaat? Raar als hij dan uitviel, maar misschien heb je het er wel een beetje te vaak over met hem??
    Of wie weet had hij een rotdag gehad? Vraag je dat ook aan hem, hoe zijn werkdag was?? Die van mij komt ook weleens van zijn werk af en zit ie soms ook vol van dingen die op het werk gebeurd zijn...Mannen zijn altijd minder er mee bezig dan vrouwen zoals je zelf al zei. Die van mij is er helemaal niet zo mee bezig, en ik juist te veel denk ik soms....en ik denk dat jij net als mij er soms ook te veel er mee bezig bent. Ik herken me eigen namelijk wel een beetje in jou....

Maar die onzekerheid die we hebben is niet leuk!! Mijn temp leuk ook weer stabiel, maar die was vanmorgen 36.4 !!??!!??

Het lijkt wel of mijn hele lichaamstemp veranderd is sinds het kouder geworden is buiten....

Balen dat je testje nega was meis!!

We blijven er samen maar niet van snappen, we kunnen ook niet echt hoogte krijgen van onze cyclus heh!!

We teuten lekker verder samen!!

Enne mijn tekst hierboven is niet rot bedoeld hoor, over het te veel er mee bezig zijn....alleen maar goed bedoeld!!

Zolang we maar hier samen erover kunnen beppen en onze hart kunnen luchten komen we al een heel eind heh!!

Liefs en een megaknuf van mamatje

17. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    Zo! eindelijk ff tijd om bij te lezen op ZP.
    Hoe is het met jou en je temp etc.?

---ff spieken op je kaartje----

Zit je ei eraan te komen?

Ik weet het niet met mijn cyclus. misschien beetje aanstellerig maar door vorige maand heb ik neiging tot p[anieken elke keer als ik iets voor of temp meet. Afgelopen week wassie netjes erg laag. NU al 2 dagen weer 36.8/36.9..

Ik gamaar proberen gewoon vertrouwen te hebben.
    Rustig aan doen, heb hele drukke week achter rug, weg voor werk en 5 avonden achterelkaar sociale verplichtingen; schoonfam, eigen fam, vrienden, verjaardagen etc. , bne echt een beetje socialize moe.

Ga maar aan de ovu testen en wil proberen om de dag te klussen maar mijn man werkt soms niet echt mee. dan issie moe van werk, we hebben een erg tegenovergesteld partoon. en dan moet ik heel moilijk gaan doen om hem aan de klus te krijgen. Wordt ik da n zelf ook beetje moe van...
    Hoop dat mijn temp gewoon gaat doen deze maand...

fijne dag!

liefs Helena

18. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    heee mamatje,

Zie dat je eggwhite hebt ingevult op FF, misschien dat je nu eindelijke je welverdiende temp stijging krijgt! Als ik zo kijk heb je een hoge basistemp en 2 flinkeuitschieters gehad.
    1 omhoog en een omlaag .ik heb altijd als ik te kort heb geslapen of wijntjes heb gedronken uitschieters naar de 37-37.2,

Bij mij is het raadselachtig, gister en eergisteriets hoger 36.8.
    vanochtend ineens 37(???)

Moet bekennen dat ik laastste dagen steeds meet met dekens en daarna nog een keer met de dekens van mij af. Dit scheelt 0.1 graad.
    Onder dekens; 36.9-36.9-37.1
    zonder dekens; 36.8-36.8-37
    Gistermiddag en avond gloeide ik ineens als een kacheltje

IK heb geen verwarming op de slaapkamer en we slapen onder 2 hele dikke dekbedden sinds 4 dagen, denk dat dit wel degelijk uitmaakt.

Hoop eerlijk gezegd dat mijn ei nou is geweest want dan ka nik tenminste gaan wachten en kan ik er niets meer aan doen.
    Dat verplichte 'beetjepaniek'klusen haalt alle sjeu uit t klussen.
    Zou wel een heeeeeeeeel vroeg ei zijn.

fijne dag,

liefs helena

19. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    Weer 37 ,zou het dan toch...mijn ei geweest zijn?

hhhmmmm, toch maar klussen voor de zekerheidvandaag, vertrouw nergens meerop. HEb in t afglopen jaar zoveel rare 'uitzonderingsdingen'gehad. Geloof niets meer. haha

nou ja...we'll see

x

20. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    joehoe! ik zie dat je positieve ovu test hebt!
    klusze;)

Deel Deze Pagina