kan iemand ajb kijken? snap er niet meer van....stomme temp!

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door helena115, 5 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    hoi helena,

idd heb weer een goede eisprong! het lijkt wel of mijn lichaam eerst een grote schoonmaak heeft gehouden, en daarom 1 maandje heeft overgeslagen. ik had namelijk mega veel goede slijm en een erge pijnlijke ovulatie.

maar net als jou is mijn man ook vaak moe. dus komt ervan veel klussen ook weing terecht. baal daar ook enorm van! nu dus 1 keer tijdens me goede slijm geklust en 1 keer tijdens de positieve ovutest...hopelijk een luckyshot haha.

zal straks ook nog ff spieken bij jouw kaartje...

hoe is ie verder met je? x van mamatje

2. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    nou het ziet er naar uit dat jij ook je ei hebt gehad hoor! we wachten het nu maar af he...
    x van mamatje

3. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    joehoeeee waar ben je? mis je! ziet er goed uit bij je, mijn staatje ziet er ook weer goed uit!

liefs van mamatje

4. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    heeee lieve mamatje,

Ziet er goed uit zeg dat temp kaartje van jou, lekker stabiel. dat is positeif heb ik wel eens gelezen:)
    Die van mji gaat ook wle goed, temp is lekker hoog en gloei als een kacheltje. Mijn borsten zijn ook al 2 dagen opgezet. meestal heb ik dit pas een dag of 2 voor mijn ong. Maar gezien ales in deze cyclus eerder gebeurd dan normaal ga ik er maar niet hoop door proberen te krijgen.

Hoe voel jij je verder? kwaaltjes.
    wat je luckyshot betreft, bij mij ook hoor. toevallig geklust op dag dat FF ei aangaf en twee dagen ervoor dus di geef ik niet veel kans eerlijk gezegd...

Leuk hoor dat we nu zo gelijk oplopen, :) gezellig!
    Ik hoop dat we lekker hoge stabiele temp houde en dikke vette streep volgende week.

Wanneer is jou NOD? Die van mij tussen 4 en 6 november.

Ik ben eerlijk gegd blij met t vroege ei, 12 nov ga ik met vriendinnen naar de sauna, mocht ik zwanger zijn dan ga ik niet, mag toch niet as je net zwanger bent en nooit naar sauna gaat?

Fijne dag!

liefs Helena

5. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    goodmorning!

Nou hier nog steeds hoge temp, 37,3
    Moet zeggen dat al ie steeg in het verleden ik nieerder zulke hoge tmps direct had. maargoed dat is allemaal speculatie natuurlijk... ik hoop het zo erg elke x.

mij nborsten zijn nog steeds iets opgezet, hou volgns mij vocht vast, voel me net een wandelende oliebol:) heb al 3 weken niet gesport omdat ik zoveel an et werk ben, gingnet zo goed..over 2 weken heb ik hetweer rustig en dan begin ik weer.

duimduimduimduim! ik ga proberen extra gezond te doen, weining wintjes en NIET meer tich ene sigaretje of twee in het weekend, het lukt me toch niet helemaal om testoppen.

Las netin een ander topic dat als je 30 bent en rookt , de vruchtbaarheid van iemand van 35-40 hebt...

gah et volhouden ooka heb ik het extreem moeilijk.
    wanneer is jou nod? die van mij tussen 4-6 nov..
    spannend!
    xxxx

6. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    en je temp is weer een graadje omhoog, yes!:)

7. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    hoi helena,

jaaa, dat gaat echt goed met onze temps!!

mijn nod valt precies gelijk met die van jou, aangezien ik ook weleens een lutale fase van 12 dagen heb! ik heb ook vollere borsten, en qua aderen lijkt het wel op een landschapkaart haha, ook lijken me tepelhoven wel wat groter en donkerder te worden. in de ochtend krijg ik me broodje bijna niet naar binnen, dus eet ik nu vla en heb ik soms steekjes in me buik, ben ook erg moe en veel pukkels in me gezicht.

sauna, kan geloof ik niet erg goed zijn mocht je zwanger zijn...

vind het nu echt spannend worden. andere maanden was me tempkaartjes echt veel beroeder, hij ziet er nu nog beter uit dan die eerste maand dat ik een vmk heb gehad....

duim voor ons!!

xxx van mamatje

8. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    hi mamatje,

BEn bang dat ik stiekem alweer ga panieken...
    gister hele hoge temp, 37.4 maar dat komt omdat ik wijntes had gedronken. altijd hoger dag erna. Vanochtend ineens 37.1....
    Weet dat t niets zegt 1 temp, stom hè, weet dat t nog alle kanten op kanmaaar ben nu a bang voor morgenochtend temp..

Heb bverder nog steeds ontzettende opgezette borsten, snds gister voelen ze beurs aan, beetje pijnlijk echt.
    Ben gisteren om half 10 in slaap gevallen op de bank:) schrok om half 4 wakker, bedje ingegaan.Kunnen dit soort dingen ook je temp beinvloeden eigenlijk?

Hoe voel jij je, je kaartje is idd erg mooi.
    Ik begon al beetje positief te denken doorm ijn mooie kaartje maar door temp daling 0.2 alweer op een teleurstelling aan het voorbereiden...
    omhoog temp!

hoe is het met jou vandaag?

XXX helena

9. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    hoi helena, het zegt idd niets dat ie iets wat gezakt is, kan bijv. ook te maken hebben met een evt innesteling. en alcohol heeft ook invloed alleen hoeveel weet ik niet...
    mijn temp stijgt alweer...nu 37.4. vind het echt spannend worden...

liefs van mamatje

10. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    mamatje....

het zat er aan te komen, ik ben in de paniekstand geschoten vanwege mijn lagere temp van vanochtend...vind mezelf zo een dombo dat ik dit laat gebeuren. Net weer temp gemeten, slaat ook nergens op (37)

hoop dat eht snel morgen is, dan weet ik tenminste of de dalende lijn doorzet, maar hop zooo dattie weer omhoog schiet. Ben het wachten beu.

xx

11. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    hai helena,

en had je vanmorgen weer een goeie temp? hier nog steeds netjes!! heb het bijna niet meer haha!

xxx van mamatje

12. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    hai lieve helena,

zag al dat je hem ingevuld had...weer iets lager...maar het zegt nog niets hoor! blihf voor je duimen!

dikke xxx van mamatje

13. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    lieve mamatje,

Wat fijn voor je!!!! 37.3 echt lekker hoor zeg!

Hier is het einde oefening ben ik bang, weer iets lager, 37 vanochtend....
    Zal wel binnen nu en 2 dagen ongi. Ik moest net zo huilen, voel me echt een muts. Heb het best moeilijk met het verstrijken van de tijden dat iedereen om me heen maar binnen het jaar zwanger wordt en bevalt.
    HEb beetje overdosis aan goedbedoelde opmerkingen/blikken gekregen.

HAd goede hoop voor deze maand, plots kadootje van vroeg ei, na die rare cyclus zonder ei waarschijnlijk, eindelijk eens niet 3 weken of langer wachten op eisprong.
    ach, ik ben gewoon heel erg sip.
    Vorig jaar nov gestopt..

kus Helena

14. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    lieverd, ik snap helemaal hoe je je nu voelt....
    ik ben al bijna 3 jaar bezig om zwanger te raken...heb 4 prille miskramen gehad...

het doet je verdriet al zie je zwangeren en baby`s om je heen in je naaste omgeving. ben altijd superblij voor ze...maar van binnen huil je omdat je wens zo groot is...
    ik ben al een paar keer blij gemaakt met een 2de streep en dan werd het na een paar dagen alweer van me afgenomen de roze wolk! daarom hoop ik nu dat het zich goed gaat innestelen nu, blijk ik nu wel zwanger te zijn.

dikke megaknuf van mij!!

15. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    grrrrrrr******tik net een heel verhaal, ben ik ineens uitgelogd

16. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    4 miskramen, heftig zeg.
    Wat zit ik dan met mijn jaar te zeuren tegen jou.

2 jaar terug ook een mk gehad. Slordig met de pil geweest en begon middne in mij ncyclus te bloeden, dit hield 2 weken aan. Ben bij gyn geweest voor echo, zag er verder gelukkig goed uit.

Kan er steeds beter mee omgaan, zo einde maand. Een positieve test lijkt inmiddels iets ver wegs en niet meer iet wat mij zomaar zou kunnen gebeuren.
    Ik merk dat ik sommige sociale dingen begin te vermijden. feestjes met allemaal kennisen met kids enzo, om maar die verveldende vragen te vermijden. Heb een aantal goedbedoelde opmerkingen en tips gekregen die er behoorlijk hebben ingehakt. Na een emotioneel jaar, met een hoop rare cycli en paar heftige dingen die een behoorlijke wissel op mij hebben getrokken, hierdoor kan ik gewoon niet zo goe dmeer tegen vragen,meelevende blikken etc. Eerst ging ik mij soort van verantwoorden/ uitleggeven. Nu probeer ikvan onderwerp te veranderen en druk ik met veel moeite dikke tranen weg. Ik hou het luchtig en begin over iets anders, het liefst kruip ik jankend onder een steen weg.
    HEt is niet dat ik de hele dag aan zwangr worden dnek, heb parttime baan, parttime eigen zaak, lieve vriendinnen. Mijn week is elke keer flink gevuld.

Mij nman was gister heel lief, hij zat ziek te snotteren op de bank en over mijn buik te aaien. Hij is nit echt een prater over dit onderwerp, maar hij troostte me en vertelde dat hij er stiekem ook er op had gehoopt. Hij is wel altijd positief enzegt dan ook re gaan komende maand gewoon weer ns best doen!

Ach paar dagen dan is het weer voorbij, tot dan loop ik nog even met mijn ziel onder mijn arm...

Sorry voort depressivige gezeur...:)

liefs Helena

17. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    maamtje,

hij blijt toch hoog hè je temp:)
    Ik hoop het zo voor je meis..

Ik bloed leeg:) Heb een megadrukke week, misschien maar beter ook, gaat de tijdsnel voorbij. tot volgende week dinsdag druk enzelfs vanaaf nog werken dus..

zie alleen beetje op tegen vrijdag, geef een grote borrel met een vriend en hoop dat iedereen zijn mond houdt wat babies maken betreft...

liefs Helena,

hopelijk weer zo een vroeg ei als afgelopen ronde...

Ik slik sinds een maandje etos zwangr worden, schijnt je cyclus korter van te wordne, zou het??

18. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
  19. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    hai lieverd

jij hebt dus ook al het een en ander meegemaakt meis zo te lezen, dwars door de pil heen zeg maar...

balen dat je ongie geworden bent, en sorrie dat ik niet hier eerder een berichtje achter gelaten heb...
    was bekaf van me nieuwe werk iedere keer...

je mannetje was gelukkig lief voor je en begripvol!

tja mijn temp was 37.0 vanmorgen, maar nog steeds geen ongie...ff kijken wat ie morgen doet.
    kan om alles janken, moe etc etc. janken om bang te worden dat ik me ongie krijg met depri gevoelens...voor het eerst zo sterk deze maand dat ik me zo voel.ik weet het ff niet meer. al wel tot nu toe 2 testjes gedaan leken heeeeel vaag positief...maar kan het me ook verbeelden, kan naar de test kijken tot ik er scheel van zie haha.
    normaal vaak een dpo van 12 dagen, maar 14 dagen is nog maar 1 keer gebeurd deze maanden en 1 keer dat ik begin dit jaar een vmk heb gehad. misschien daarom ook emotioneel, zou deze maand uitgerekend zijn geweest...

xxx mamatje

20. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    hoi helena,
    voel me erg klote en verdrietig...begon vanmorgen te vloeien...

Deel Deze Pagina