kan iemand ajb kijken? snap er niet meer van....stomme temp!

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door helena115, 5 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkywinky

tinkywinky Actief lid

10 sep 2009
    303
    0
    0
    NULL
    Mag ik me ook aansluiten bij jullie?

Ik kan me zo voorstellen hoe jij je moet voelen mamatje, ik voel me nu ook klote en verdrietig. Ik weet ook even niet meer wat ik er mee aan moet.

Volgens FF ei gehad op dag 23. Op dag 31 ineens een grote stijging.
    Als ik dag 23 aanhield had ik afgelopen dinsdag ongesteld moeten worden. Ik had wel aankondigingen dat er iets kon gaan komen, maar na 3 dagen was er vanaf woensdag niet meer te zien of gekomen.
    Afgelopen zaterdag, donderdag en vanmorgen iets wat lijkt op positieve testen.
    Donderdag nog net binnen de 5 minuten een roze streepje, heel lichtjes.
    Maar zaterdag en vanmorgen pas buiten de afleestijd een licht streepje.
    Tevens is mijn temp vandaag naar beneden gekelderd.

Ik weet aan de hand van de 3 testen dus nog niet of ze ook echt positief waren en aan de hand van mijn temp vanmorgen weet ik het helemaal niet meer.
    FF heeft hierdoor namelijk mijn ei verplaatst van dag 23 naar dag 30, waardoor ik niet 4 dagen overtijd ben, maar pas op 11 dpo zit.

Zo frustrerend allemaal.
    In een volgend leven wil ik de man zijn in het verhaal, zoveel makkelijker.

2. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    lieve mamatje,

Wat ontzettend klote! LAten we het maar gewoon bij zijn naam noemen, het is gewoon kut. Heb onwijs voor je geduimd..

kop op, we slepen elkaar weer met goede moed door deze ronde heen!
    @tinkywinky, gezellig jij met ons mee!

Inderdaad zoals tinkywinky zegt, zit er ff doorheen. Even gewoon--------------------
    Merk dat ik de laatste 2 maanden gewoon vlakker en minder vrolijk ben. Mijn leven gaat door, ik werk hard ,doe leuke dingen met vriedninnen. maar merk dat ik onderhuids gewoon passiever ben geworden. Bij veel dingen denk ik ik, het is mij om het even. Weet dat ik me nu in de gaten moet houden, ben bang dat als dit mij in zijn greep krijgt ik verder van huis ben.
    Ik vecht letterlijk tegen dat ik stiekem maar mij ntijd 'uitzit'tot het volgende ei. Wordt lastig.
    Ons sexleven is best achteruit gegaan laatste jaar. Altijd fij nen leuk geweest, laaste twee jaar wel iets minder, maar acht we zijn al lang samen en nog steeds heel verliefd. Toch heeft onze intimiteit een flinke deuk opgelopen. Den kecht door het op gezette tijden moeten klussen. we zijn inmiddels te lang bezig om te zeggen, laat het op zijn beloop. sorry maar ik kan dat niet, na een jaar wil ik geen kans onbenut laten.

Merk dat ik diep van binnen een beetje op ben van verdriet.
    In mijn kast opzolder heb ik een grote tas met babyspullen staan, van mij ntante gekregen, alles voor de 1e drie maanden, als ik aan die tas denk moet ik huilen. Ik weet dat hij er is en op me wacht, maar dat mij ndiepe wens concreet wordt lijkt mijlenver weg.
    De laatste weken erg moedeloos. Laatste ronde vroeg ei kado, was prettig duurde het eens een keer niet zo lang, wachttijd korter. Ook wel eens prettig. Helaas, weer ongi, had stiekem weer gehoopt, mijn temp is nog nooit zo hoog geweest.

Ik wil vechten tegen mij nhuilbuien, niet dat ik de hele avond lig te brullen op de bank. Maar heb elke 2 dagen even een momentje dt ik volschiet. Heb minder zin om veel sociale dingen te doen. Moet zegge dat als mij nwei is geweest ik me wel altijd goed voel, dan is het voorbij dat moment en dn kan ik er niets meer aan doen.

Lievrds, we steunen elkaar, laten we elkaar helpen niet de hoop te verliezen.
    Sorry hoor ik bedoel het niet om dramatisch te doen. ben gewoon in een moeileijke fase, gaat ook wel weer over. op dit moment heb ik het ff gehad.

trouwens iets geks, vanmiddag ineens superpijn aan pborsten, voelen beurs aan en tepels steken, op dag 7 ????
    Snappen jullie er iets van?

XXXHElena

3. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    mamatje,

hoe is het nu met je?
    Je voelde je volgens mij rotter dan rot paar dagen terug, snap best dat je paar daagjes misschien ff geen zin hebt in ZP.

Gaatie?

liefs Helena

4. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    hoe is het nu mamatje?
    xxxxx
    dikke knufff voor jou!

5. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    nou misschien lees je stiekem nog wel mee, dus grote knuff jouw kant op mamatje, heb je wel ff nodig lijkt me zo!

Hier begint temp te klimmen vandaag weer 1 graad lager, ben bang voor weer een zaagtandkaartje..gelukkig sauna dagje vandaag met vriendinnen, dus ff ontspannen en afleiding.
    xxxx

6. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    Hey mamatje,

Hoe is hetmet jou?
    Zie dat je temp redelikj stabiel is, is je spotting opgehouden?

Hier weer eens verwarring net als 2 maanden geleden. krijg er de ziekte van...mijn grafiek is weer een zaagtand aan het worden. Steeds een stijging en dan zet het niet door...

Het weekend van CD 5-7 me beetje over de kop gewerkt naast mijn werkweek, weinig slaap en hard werken. CD6 op discarded gezet want die was megahoog, heb ik altijd met weinig slaap, dan rijst tmp als een gek. temp CD 7 is waarschijnlijk niet helemaal betrouwbaar. Als ik CD7 op discarded zet geeft ie mogelijk ei aan op dag 11.

Maargoed, als ik dus na vandaag ietsjes hogere temps invul richting de 36.8 en dan 36.9 verplaatst hij op een gegeven moment mijn ei naar later...

Weet dat ik niets anders kan doen als wachten (en doorklussen om de dag) GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRr sorry meiden, dit is weer zo een rare cyclus. Ik wordt hier zo onzeker van.
    Moedeloos.

xxxxknuff meis

Deel Deze Pagina