Kan iemand alsjeblieft helpen..

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Ryanne1991, 14 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ryanne1991

Ryanne1991 Bekend lid

4 jun 2013
    681
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Ik ben helemaal in de war. Wie kan mij helpen, ik zal het even chronologisch opschrijven zo dat het wat duidelijkheid creërt.

5 nov - 1ste dag ongesteldheid
    26 nov - eisprong (ovu knaller en slijm) flink geklust
    10 december nod - negatieve test
    13 december - licht maar redelijk duidelijk streepje op kruidvattest
    14 december - cb zegt niet zwanger, kruidvattest blijft omo wit (ochtend urine gebruikt)

Nu heb ik al een dag of 4/5 ovutesten die heel weg donker zijn, tegen het positieve aan. Mijn vriend en ik huilen gister van geluk, vanochtend van verdriet.. Ben nog steeds niet ongesteld en ik snap er niks meer van. Kan ik toch zwanger zijn of moet ik nu dan een duidelijke test hebben? En hoe kan het dat ik van een streepje naar een witte test ben gegaan? Kan ik hoop houden of zou het helemaal mis zijn? Dit is maand 10 dat we bezig zijn. Ik was zo blij na elke keer die teleurstelling.. Dat het nu raak was.. Maar ik snap niks meer van de testen.

Iemand die mij van advies/kennis/ervaring kan voorzien? Mag ik nog een beetje hoop hebben..

2. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

19 mei 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Ik heb er niet echt ervaringen mee, maar sommige mensen testen echt later dan nod pas positief, omdat je hcg in het begin erg schommelt.

Ik hoop voor je dat het wel snel lukt!
    Misschien over 2 dagen nog eens testen? Of bij huisarts bloed laten prikken op hcg?

3. Ryanne1991

Ryanne1991 Bekend lid

4 jun 2013
    681
    0
    0
    NULL
    Gelderland

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,8 KB
      Weergaven:
      228
  4. Ryanne1991

Ryanne1991 Bekend lid

4 jun 2013
    681
    0
    0
    NULL
    Gelderland

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      7,3 KB
      Weergaven:
      64
  5. Ryanne1991

Ryanne1991 Bekend lid

4 jun 2013
    681
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Bedankt voor je reactie. Wat erg van je miskraam. Ik hoop dat het goed met je gaat en je snel weer zwanger mag zijn en blijven. xx Ryanne

6. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Maar op die kruidvat test staan toch twee streepjes ?

7. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Of is dat schaduw omdat die zo donker is?

8. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    Ovutesten zijn niet om een zwangerschap te testen....dus daar zou ik niets aan concluderen....misschien was de test van gister een indrooglijntje....of de cb waar je vaak wat meer hcg voor in je urine moet hebben..was nog te vroeg.....ik zou maandag nog n normale test doen ( kruidvat 2 voor 5 euro zijn prima) en anders bij de huisarts vragen of ze een test willen doen...
    Succes meid en ik begrijp je onzekerheid maar meer dan afwachten kun je nu helaas niet doen!

9. Ryanne1991

Ryanne1991 Bekend lid

4 jun 2013
    681
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Die test staan idd 2 streepjes,
    Dag later de tweede test uit het doosje was wit, alleen controle streepje..

Zucht.. Was ook te mooi om waar te zijn

10. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    ik zou zeggen wel zwanger

voor de digi test moet je hcg al heel hoog zijn
    kruidvat 2v5 zijn gevoeliger kan zijn dat j over 1 week een knaller hebt op digi

11. Ryanne1991

Ryanne1991 Bekend lid

4 jun 2013
    681
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Maar dan zou ik op het tweede testje toch ook een streep moeten hebben? Of kan dat verschillen?

12. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Ik zie een mooie zwangerschapstest, met 2 streepjes. Weet dat een ovu-test, ook op HCG reageerd. Dat verklaart waarom je ovu-testen ook positief zijn.

In het begin van je zwangerschap schommelt je HCG heel erg. Het kan zijn, dat de ene dag je test lichter is, dan de andere dag. Probeer even 2 dagen niet te testen, en doe dan voor de zekerheid een clearblue, met tijdsindicatie. Dan heb je meteen zekerheid.

Maar voor nu zou ik me proberen je niet al te veel zorgen te maken. Het ziet er naar mijn mening goed uit.

13. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Dat is niet helemaal waar. De digi met weken indicator is gevoelig. Zonder is die idd minder gevoelig!!

Succes meis ik vind het ook beetje vreemd want op die kruidvat zie ik duidelijk een streep gek dat die dan helemaal negatief was daarna.
    Ik heb wel gemerkt dat die er langer over doet om een streep te krijgen (rond de 10 min en nog langer voor de opgedroogd is,) wie weet heb je hem te snel weggegooid ??

14. Anne09

Anne09 Fanatiek lid

11 aug 2011
    1.291
    57
    48
    Ik vind het er positief uit zien. Op je zwangerschapstest zie ik duidelijk twee streepjes en ovutesten reageren ook op HCG. Gewoon nog een paar dagen wachten en dan weer testen.
    Hopelijk weet je het dan echt zeker.

15. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Het is waar dat ovu-testen op hcg reageren, maar andersom is ook waar. Zwangerschapstesten reageren ook op eisprong. Omdat je posi ovu-testen hebt én een streepje, kan het dus ook zijn dat je 'gewoon' eisprong hebt! Niks gewoons aan natuurlijk op dit tijdstip. De 10e was ongeveer je NOD toch?
    Er is hormonaal dus wel iets gaande. Maar wát? Helaas kun je alleen maar afwachten denk ik.

16. Ryanne1991

Ryanne1991 Bekend lid

4 jun 2013
    681
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Bedankt voor jullie reacties. Kan ik twee keer in 1 cyclus een eisprong hebben dan? Aangezien ik 99,9% zeker weet dat het 26 november was. Ik ga wel even een paar dagen wachten voordat ik weer test.. Ik plaats dan wel een berichtje wat de uitslag is. Ik heb niet veel hoop maarja ik moet het maar zien. xx

17. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Ik vind je zw.test ook positief hoor. Maar hebbook wel eens gehoord dat er dames zijn die idd twee keer een ei hebben. En de test bij de ha zou ik niet doen. Is veel minder gevoelig en dezelfde als bij veel drogisten. Enkel een nieuwe test morgen of overmorgen van bijvoorbeeld kruidvat 2v5 of een bloedtest zal duidelijkheid geven.

18. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Kun je een foto maken in beter licht?
    Ik vind het zo meer op een vlek lijken.

19. niseje84

niseje84 Lid

21 mrt 2013
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas ken ik dit. Vorige week nog 2 positieve testen, waarvan 1 er 2 dagen na NOD, helaas een dag later nog eens getest en ook bij mij bleef het spierwit... Ik heb een vroege miskraam gehad. Misschiebn dat er bij jou ook wel een bevruchting heeft plaats gevonden maar toch vroegtijdig is fout gegaan...

20. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ik vind het toch altijd een beetje apart dat meiden blijven kijken naar ovu testen als zwangerschapstest.
    Ja het KAN dat ze reageren, maar dan zijn ze echt heel donker paars.
    Ik zelf had een ovu test die iets donkerder was dan TS 7 maanden geleden en werd toch echt de volgende dag ongesteld.
    Dus ik heb op de "harde" manier geleerd dat het echt absoluut niks hoeft te zeggen.

Twee ei sprongen denk ik niet, maar het kan wel zijn dat je eitje destijds gewoon niet gesprongen is en nu dat alsnog gaat doen.

Hoe dan ook, ik hoop dat je snel duidelijkheid en een hele mooie positieve zwangerschapstest in je handen mag houden.

Deel Deze Pagina