Kan iemand alsjeblieft helpen..

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Ryanne1991, 14 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ryanne1991

Ryanne1991 Bekend lid

4 jun 2013
    681
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Ik had nog 50 ovu testen liggen.. Vandaar.. Gewoon de hoop..

Ik ben trouwens nog steeds niet ongesteld geworden.

2. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Digitale test werd bij mij pas 5 dagen na nod positief
    Daarvoor had ik afwisselend negatieve en positieve kv testen
    Mn zoontje is nu 24 maanden. ...;)

3. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Had je de 13e in de ochtend getest of later op de dag? Normaal gesproken is ochtendurine het meest geconcentreerd maar er komen hier wel vaker verhalen voorbij van testen die in de avond donkerder zijn dan in de ochtend. Misschien vanmiddag of vanavond nog een testje proberen? Hoop echt voor je dat het wel raak is.

4. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Hoe is het nu Ryanne?

5. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Daar ben ik ook benieuwd naar

6. Ryanne1991

Ryanne1991 Bekend lid

4 jun 2013
    681
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Nog steeds niet ongesteld maar m'n temp is niet hoog. Vandaag huilend bij d huisarts gezeten. Weer een test gedaan maar echt nie zwanger. Hij denkt dat door de stress m'n ongesteldheid uitblijft. Ik gaf aan dat ik, al is het pas 10 maand verder.. Er helemaal even doorheen zit, en ik het echt even niet meer weet. Hij is een super goede huisarts, hij zegt wat wil je nu graag? Ik zo ik ben zo bang dat we geen kinderen kunnen krijgen.
    Als antwoord een urineopvangbakje mee gekregen waar m'n vriend z'n "goedje" in moest doneren en die moest ik dan binnen 10 minuten naar het lab in het ziekenhuis brengen om vervolgens zelf bloed af te laten nemen om te testen op chlamydia en m'n hormoonhuishouding. Hij gaf aan als we vast onderzoeken opstarten kunne we gerichter kijken waar het aan ligt en kunnen we over twee maanden als je op een jaar proberen zit, gelijk actie ondernemen.
    Pak van mijn hart.. Dat hij mij serieus neemt. Vriendlief is alleen doodnerveus voor de uitslag. Ik heb m'n schriftje met al m'n ovu testen en temperatuuruitslagen mee genomen.. Dus was wel een heel fijn gesprek. Nu hopen dat we snel wat meer antwoord krijgen op de vraag waarom lukt het niet. 10 maanden om de dag seks.. Begint ons ook de neusgaten uit te komen.. Spontaniteit is helemaal weg.
    Nu hopen dat ik snel ongesteld word.

Heel erg bedankt voor het mee denken en kijken. Heel lief, dat heeft mij echt gesteund. Xx liefs Ryanne

7. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    Succes! Hopelijkt is het gewoon snel raak op de natuurlijke manier!

8. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Wat fijn zo'n huisarts die actie onderneemt!! Ik hoop dat het jullie helpt en dat je snel zwanger bent!

Deel Deze Pagina