Hoi ik heb vrijdag 2 januari flink bloedverlies gehad en dacht dus dat ik ongesteld was geworden woensdag erna een cb gedaan die gaf aan 1-2 weken. Zaterdag uit nieuwsgierigheid nog een cb gedaan en die gaf aan 2-3 weken hopelijk is dat een goed teken en blijft dit kleintje plakken..wat denken jullie ervan.? Mag morgenmiddag voor een vroege echo vermoedelijk ben ik dan 5 weken en 4 dagen zwanger
Dat het oploopt is een goed teken! Spannend he, met bloedverlies kan het 2 kanten op en is 50/50 Ik hoop (en denk) dat jij bij die andere 50% zit dan ik toentertijd. Sterkte meis ik hoop dat ze een zakje en dooier zien (veel meer zul je wss niet zien....)
Wat spannend meid! Klinkt iig hoopvol dat de testen zijn opgelopen. Houd je ons op de hoogte als je de echo heb gehad? Ik ga heel hard voor je duimen..!!!
Bloedverlies hoeft niet altijd te betekenen dat het niet goed zit hoor.. Hier zelfs met 13 weken een bloeding waar je u tegen zei.. Zelfs de vk had de hoop opgegeven toen ze het zag.. En check mijn banner! Hoop op een goede echo en een mooie zwangerschap voor jullie
Ik ben morgen 8 weken zwanger en afgelopen weekend behoorlijk bloedverlies gehad, de vk dacht dat het niet goed zou aflopen. Heb vandaag een echo gehad en alles was goed. Succes en hoop dat je goed nieuws heb gekregen
Helaas nog geen duidelijkheid moet volgende week terug ze zagen alleen maar veel vruchtbaar slijmvlies ik sluit de foto bij
Dan is het toch niet gek dat ze nog niets kunnen zien lijkt me....spannend, hopelijk volgende week wel.