Kan je ervan uitgaan dat als er niets over het neusbotje wordt gezegd op de 12 en de 20 weken echo, dat daar geen bijzonderheden aan zijn? Ze hebben er namelijk niets over gezegd en ik denk er nu pas aan.
bij 12 weken hoeven ze in feite niet naar deze dingen te kijken.... (ook niet ligging placenta ofzo..) bij 20 weken echo staat het in het "vaste rijtje"... ik neem aan dat als ze er niets over gezegd hebben, er geen bijzonderheden waren... tenzij jij aangegeven hebt dat je er niets over wilde horen (hier vraagt echoscopist bij elke echo of ik wil weten als hij iets aparts/bijzonderheden ziet) Edit: heb ik het over "standaard" 12 weken echo... bij combinatietest kijken ze weer anders uiteraard
We hebben niets aangegeven en ze heeft van alles gezegd over de lipjes, de oogjes enz enzo.. maar niets over het neusbotje. Er staat ook op het formulier niet. Aan het einde zei ze, geen bijzonderheden dus het zal wel goed zijn. Maar bedacht me ineens.. hoort dit erbij. En als ze iets vreemds hadden gezien, moeten ze dit dan zeggen?
misschien heb je hier iets aan ? http://kunsthal.kw.nl/~fetal/z_files/site//SEOSamenvatting.pdf neusbotje staat niet specifiek vermeldt... maar valt (mijns inzien) onder het aangezicht / profiel.... hier werd het trouwens wel specifiek genoemd.... er wordt iig veel meer nagekeken als wat benoemd wordt...