Hoi Allemaal, Op advies van Nana84 alles even in een grafiekje geplaatst. Dank je wel Nana84. Het is nu vele malen makkelijker voor mij Nou wat denken jullie als jullie mijn grafiek zien? En wanneer zou ik kunnen testen? Dat groene is wanneer we gemeenschap hebben gehad. Ovulatie? (ben benieuwd naar meerdere meningen) Eventuele innesteling? Wanneer testen? Grote kans op zwangerschap of valt het nog wel mee? Groetje
Ik kan de data niet lezen. Je bent nu denk ik 7dpo. Dus bij de laatste groene balk je eisprong gehad. Weet je hoe lang je LF is? Zo niet, zou ik over een week testen. Dan ben je 14 dpo. Dat is de lengte van een gemiddelde LF. Er lijkt ook wel een innestelingsdipje te zijn in je grafiekje. Als jullie beide gezond zijn heb je ongeveer 20-30% kans op een zwangerschap.
Hi LJJ en anderen, Dank je wel voor jouw respons. Ja klopt de data staan er in het heel klein. Maar het begint bij 16 januari. Eerste dag van de cyclus. Ik weet niet hoe lang mijn LF is. Maar volgens mij moet ik ongeveer op 17 febr. weer ongesteld worden. Thnx! Groetjes
Thnx vreselijk dat wachten. Mijn temp was vandaag trouwens 36.7. Denk je dat dat een slecht teken is. Of zegt dat nog niets??
Hai zonnetje, Thnxx ook voor jouw respons ik hoop ook gauw zonnig nieuws te krijgen. Ik vind het zo vreselijk om te moeten wachten hahaha Denk je dat de 36,7 dan niet perse een slechte voorbode kan zijn? Groetjes
Nee hoor dat hoeft niet per se. Je zit nog steeds boven je basale temperatuur! Ik heb helaas de tampons weer uit de kast moeten trekken vandaag
Hey LJJ, Aaah wat balen zeg . Ikweet hoe dat voelt. Ben je bezig voor de eerste of ben je al eerder zwanger geweest? Ik ben al best lang bezig, maar kwam er nu pas achter dat ik PCOS heb. SInds 6 maanden. Ik ben nooit eerder zwanger geweest, maar ben nu zeker wel 5 a 6 jaar bezig. Maar nu 2 jaar echt veel beter als eerst bezig. Groetjes en hoop dat volgende ronde goed nieuws zal brengen voor jou
Wij zijn bezig voor de eerste, dus het is allemaal erg spannend! WoW wat heftig, en ook al lang bezig zeg.. Ik hoop dat het voor jullie nu ook snel raak zal zijn!
Hoop: een kleine daling is niet erg, hopelijk gaat die morgen weer omhoog. Een verdere daling zou niet gunstig zijn. Je bent al lang bezig, heftig hoor. Je klinkt nog erg gemotiveerd, mooi, het moet toch een keer gaan lukken hè? LJJ: o wat jammer, het zag er zo gunstig uit, balen. Nu nieuwe ronde nieuwe kansen.... Ik ben pas net begonnen, heb vorig jaar mijn eerste kindje gekregen. Maar omdat ik dit jaar 36 ga worde, willen we niet te lang pauseren. Misschien duurt het wel even voordat ik zwanger ben, geen idee...
Hi , LJJ: Dank je wel Ik hoop ook gauw voor jullie. Zonnetje: Super lief ook dank je wel . Ja we zijn echt al lang bezig. Voordeel nu is dat we weten wat ik heb. Het is wel vervelend, want in NL lieten ze me best lang zitten en ik heb zelfs trans vaginale echo s gehad en ze konden niets zien. Alles goed alleen afvallen dan word je zo zwanger. Ze gooiden het alleen daarop. DUs keken nooit verder. Had hele erge bloedingen. Ik woon in het buitenland. Ze wist gelijk wat ik had en kon het ook gelijk zien. Metformine gekregen en toen wsa mijn cyclus regelmatig. Dus dat is wel fijn. Ik ben ook al 31 dus ik hoop echt gezegend te worden met een kindje of meerdere Ik begrijp jouw ook goed. Ik hoop dat het ook gauw voor jou gaat lukken. Gebruik jij verder nog iets? Mijn temperatuur: Weet je ik tempte vandaag 1,5 eerder en toen wsa mijn temp 36,9 en toen ging ik gelijk uit mijn bed naar de wc en en weer slapen. Daarna tempte ik een uur later e toen was mijn temp 36,6.. dat was wel de normale tijd waarop ik tempte. Wat denk je als je dit zo leest en van welke temperatuur moet ik uitgaan? Als ieamand anders het weet zou ik het ook graag willen horen. Ben zo bang dat ik ongesteld ga worden.
Hai Pimpelmeesje, Dank je wel ! Dus ik kan het beter niet meerekenen begrijp ik. Ik zal dat dan niet doen. Nog heel even een vraagje. Ik zie bij jou MMM staan en ik zie dat vaker voorbij komen. Wat betekend dat? En ik zie dat jij ook voor een eerste gaat. Ben je al lang bezig?
Graag gedaan hoor! En nog positieve ontwikkelingen, Hoop31? Heb je nog een update van je kaartje? MMM betekent medische malle molen, dat je het ziekenhuistraject instapt voor onderzoeken en/ of behandelingen.
Hoop, ik 'hoop' dat je nog steeds een mooi kaartje hebt. Ik lees dat je door de metformine een mooiere cyclus hebt gekregen, dat heb ik nog nooit gehoord. Waarschijnlijk heb je diabetes en is dit nu beter onder controle en daardoor krijg je een betere cyclus? Interessant! Ik wacht op mijn ei, super spannend...zal een dezer dagen wel springen....
@ Nana : Thnx for asking Nou mijn kaartje is hieronder. Maar ik denk dat ik echt ongesteld ben geworden. Heb al wat roodachtig slijmig verlies(sorry voor de detail). Was wel echt super verdrietig. Echt stom he. Ik ben ook niet echt te genieten today.. Maar het gekke is dat mijn temp nog op 36,7 stond vanmorgen. Gek he? Ik denk dat ik morgen mijn arts zal mailen en dat ik toch met de clomid wil starten.ik ben er wel bang voor om dikker te worden enzo.. De maanden gaan maar voorbij en ik ben ook al 31 jaar. Hoe gaat het bij jou? @ Zonnetje: thnx zonnetje! Maar mijn kaartje is hieronder en zoals je leest vrees ik toch het ergste voor mij vandaag .. Metformin: Ja gek he dat daarna mijn cyclus goed verliep verder. Ik heb geen suikerziekte dat is juist uitgesloten in eerste instantie. Maar het blijkt zo te zijn dat ik insuline resistent ben en dat mijn hormonen een eigen leven zijn gaan leiden haha. Maar ik bloede destijds elke dag. En ze weten zeker dat ik geen suikerziekte heb. Nu is het weer regelmatig. Het is een heel technisch verhaal dat met metformine. Ze geven het wel vaker bij PCOS. Hoe ken jij dit middel? ZOnnetje heel veel succes en hoop da thet gaat lukken voor jullie dit keer. Gebruik je trouwens ovulatie testen? Of gewoon tempen?
He meid, wat vervelend. Hopelijk zet het bloedverlies niet door. Vaak dipt de temp een dag voor of op de eerste dag van de menstruatie, maar het kan ook heel goed zijn dat je temp morgen pas zakt. 31 jaar is niet heel oud, maar als je zolang bezig bent en je bent er aan toe, dan wil je het natuurlijk liever morgen dan vandaag. De ene persoon moet er jammer genoeg een langere weg voor bewandelen dan de ander. Maar meestal komt het goed Hier alles prima, morgen 36 weken, dus het laatste stukje breekt aan. Maar klagen mag ik niet. We feel blessed!
Hoop31: hé nee, wat balen....begrijp wel dat je nu aan de Clomid wilt, misschien heeft dat effect. Wat verdrietig dat het allemaal zo lang duurt, je bent nog jong hoor, maar zoals Nana ook zegt, als je al lang bezig bent en waarschijnlijk allemaal meiden kent die zwanger zijn, dan wil je zelf ook. Ik duim voor jou hoor. Ik ben verpleegkundige, zodoende ken ik Metformine, maar wist niet dat ze dit ook bij PCOS geven, dus ik heb weer wat bijgeleerd. Ik temp en doe sinds deze maand ook ovulatietesten. Deze zijn trouwens nu nog hartstikke wit, hopelijk heb ik over een paar dagen mijn ei. Ik ga langzaamaan naar een langere cyclus, dat was vorig jaar ook al zo. Wel jammer, want met een korte cyclus gaat het allemaal een stuk sneller....