wij moeten ons bed over een poosje verhogen voor de bevalling en omdat hij niet op klossen kan willen we dit met bierkratten oplossen. alleen hebben we dus 4dunne pootjes (van staanders waar de bodem op ligt) en we hebben op de hoeken L vormige poten (vandaar dat de klossen niet kunnen ze zijn te groot). Wie wil voor mij even een bierkrat opmeten? de hoogte, breedte en lengte. dan kan ik weer verder met de puzzel voor de dunne pootjes. (daar zal wel wat voor geknutseld moeten worden ben ik bang) heel erg bedankt alvast.
We hebben een boxspring en dit was ook moeilijk op te hogen. Heb toen een matras op mijn matras gelegd. Is dat mss een oplossing? Formaat bierkrat is al genoemd zie ik
Helaas is een matras extra geen optie. We moeten 25cm omhoog voor de minimale hoogte en dat lukt niet met een matras. Wel met bierkratten zo te zien.
Mjn man heeft destijds een hele constructie gemaakt met bierkratten: 6 stuks onder 6 poten (zaten er ook nog 2 in het midden/achteraan verborgen). Op elke krat een op maat gezaagd stuk triplex, met op iedere hoek een flinke spijker die zorgde dat de plank klemvast op de krat lag. Daarop een stukje antislipmat, en daarop de poten van het bed. Over een paar weken moet hij weer aan de gang, heb er nu al geen zin in...
Ben ik toch blij dat bij de intake van de kraamzorg niet 'gezeurd' werd over het bed verhogen. Bij ons is dat nauwelijks te doen, heb dat netjes rechtuit gezegd en dat was geen probleem, dan werd het bed maar niet verhoogd, maakte niks uit
Wij hebben het niet gedaan, bed verschonen kon man ook wel doen, al als ze bij jou iets moeten doen zitten ze toch vaak bij je op bed. Onze kraamverzorgster was trouwens blij dat we het niet gedaan hadden, ze was zelf niet zo groot haha
Ik was hier ook m'n hersens al aan het breken over die klossen, maar ik ben bevallen voor de klossen er waren (en alle 10 kraamdagen in ziekenhuis gebleven), ook een oplossing
De kraamhulp zal het misschien niet zo'n ramp vinden als het bed niet hoog is, de verloskundige zal er niet blij mee zijn. Dus tips om het niet op te hogen lijken me niet zo handig
Dit idd. Wat nou als je thuis bevalt. Kan me voorstellen dat een vk allerminst blij is als ze urenlang je bevalling moet doen en krom moet staan of de hele tijd moet bukken. ...
Extra 1 persoons beneden zodat je ook niet van boven getild hoeft te worden als er iets fout gaat. Zo lossen we dat hier op.
Het is de bedoeling dat ik thuis ga bevallen en dan moet je dus wel een bed op hoogte hebben. In de woonkamer een bed neerzetten niet is voor ons geen optie, dus vandaar dat we voor de bierkratjes gaan.