Dit is de 2e maand dat ik temp . Wat denken jullie van mijn tempkaartje? Ik hoop van jullie te horen. Liefs Esther
hm lastig te zeggen, het kan idd dat je eisprong al op dag 8 is maar ik zou jouw temo nu ook enorm stijgen. ben je misschien ziek? hij lijkt ook niet op de vorige kaart dat maakt het ook weer ietsje moeilijker. ik denk dat je echt moet afwachten wat die nog gaat doen.
Ik denk ook een eisprong op dag 15. Omdat je op dag 7 een afwijkende tempmeting hebt gehad (open bolletje) en dag 8 is over het algemeen wel erg vroeg voor een eisprong.
ja maar dag 15 is ook niet zeker. tenminste lijkt mij dat er iets anders aan de hand was. de vorige cyclus was er ook niet zo'n enorme tempstijging na eisrpong.
Bedankt voor jullie reakties ik ben nu inderdaad ziek ik heb keelontsteking maar geen koorts gelukkig. Ik heb verleden maand heel erg last gehad van mijn borsten na de eisprong maar daar heb ik deze maand geen last van. En ik ben ook aan de diarree geweest rond mijn innesteling dus weet niet hoe of wat. Liefs Esther
En dat open rondje komt omdat ik wijn heb gedronken die avond. Dus weet niet wat mijn temp zou zijn zonder dat ik gedronken had maar ik denk wel dat mijn ei is geweest op dag 8 want ik had op dag 6 vreselijke pijn aan mijn rechter onderbuik en ongikrampen. Liefs Esther
Wat raar zeg, ei op dag 8.. weet niet of het mogelijk is ivm met opbouw van je baarmoederslijm etc etc.. ik denk zelf op/rond dag 15.. Even kijken wat er de komende dagen gaat gebeuren..