Jullie kunnen het gelijk zien, 36.8.. 4 dsgen achter elkaaar!!! Waarvan de 2e en 4e om 5.45 was en de andere op mijn normale tijd, 6.15.. Reden waarom er een half uur tussenzit is dat ik soms automatisch vroeg wakker word, maar ik heb gelijk na wakker worden getempt.. Ik heb sinds januari, na mijn eisprong echter nooit een temp van 36.8 gehad, dit is de hoogste en het houdt al 4 dagen aan!!!??? Het is hoog, dat maakt mij blij maar toch.. 4 dagen achter elkaar??!!
11 dpo..... je zou een testje kunnen wagen Maaruh op zich hoeft zo'n strakke lijn niks te betekenen. Bij de zwangerschap van mijn dochter was mijn temp ook strak na ei, maar bij mijn zoontje juist weer niet.
Net weer zomaar getempt, nog steeds rectaal 36.8.. Ik dachter misschien is er iets mis met de thermometer maar onder de arm geeft het 35.6 aan dus het geeft in ieder geval niet steeds hetzelfde aan:S.. Maar rectaal net 3/4 keee steeds 36.8🙊🙊 Update: en net rectaal 36.9, dus thermometer is nie defect
Ik denk om te checken dat de thermometer niet kapot is, dat is namelijk wel het eerste waar ik aan dacht bij 4x dezelfde temperatuur. Nou was je daar ook al achter toen je in je arm meette hoor Ik heb het zelf ook wel eens gehad trouwens. Nou hopen dat ie hoog blijft
Ik denk dat je nie hebt gelezen waarom ik het deed: om te kijken of de thermometer ook andere waardes aangeeft! Want ik dacht dat het defect was
Hopelijkk!!! Ik voel wel krampen sinds paar dagen en ben ook heel erg uitgeput enzo.. Benen doen ook pijn wanneer ik loop
Mijn luteale fase is rond 12/13 dagen, normaal is mijn temp nu al wat lager maar zo te zien Is dat nie zo Ik wil geen negatief aanzien dus ik wacht 1/2 dagen en kijken wat mijn temp doet
Vandaag temp gedaald naar 36.5 (0.3 graden laag) Ik had echt het vermoeden dat het raak was, voelde zoveel maar nu lijkt het alsof het over is:/