Mirena en spiraal.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Cupcake01, 30 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cupcake01

Cupcake01 Fanatiek lid

8 feb 2016
    2.983
    1.320
    113
    Vrouw
    goedeavond,

Na twijfel toch maar mijn verhaal.

Ik heb sinds 3 maanden een spiraal, 4 kindjes vinden wij genoeg maar een 5e sluiten wij nog niet uit vandaar een spiraal ipv een knip..

Ik heb heel wat weken gebloed daarna stopte het en daarna weer normaal ongesteld. Nu weet ik dat je met een spiraal ook het geluk kan hebben door niet meer te menstrueren na een tijd dus hoopte daar op.. Maar t gaf mij toch een twijfel nu ik al even niet ongesteld meer Ben geweest..:rolleyes:

Een pakje action testen gehaald, duidelijk negatief.. Nu 3 dagen later toch de laatste maar gedaan ik zag na 3 minuten een streepje, nauwelijks waarneembaar op foto.
    Is net ietsje onduidelijker dan bij mijn jongste met 9dpo.
    En ook bij me jongste eerst negatief 3 dagen later ineens een mega licht streepje.. Lijkt wel of alles zich herhaald..

Hoop eigenlijk dat mijn volgende test negatief is.. Wil als ik er echt voor ga ook samen in spanning afwachten etc.. En kom op.. De kans is vrij klein met een spiraal toch?

Ik hoop dat er na het uploaden nog iets overblijft :roflmao:

Bijgevoegde bestanden:

2. Cupcake01

Cupcake01 Fanatiek lid

8 feb 2016
    2.983
    1.320
    113
    Vrouw
    Oeps titel moest zijn mirena en test

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.981
    15.609
    113
    Nabij Utrecht
    De kans is idd erg klein.
    Voel je de touwtjes nog?

Je zegt dat je eerst weken hebt gebloed, daarna normaal ongesteld en nu al even niks meer.
    Maar je hebt de mirena nog maar sinds 3 maanden, dus je lichaam moet er gewoon even aan wennen.
    Stel dat je nu overtijd zou zijn, zou een test dit al heel duidelijk moeten aangeven.
    Aangezien ik amper iets zie op je test, ben je dus nog niet overtijd.

Je zou even een dezer dagen een predictor moeten doen.
    Als er nu iets gaande is, dan gaat een predictor dit zeker aangeven.

4. Cupcake01

Cupcake01 Fanatiek lid

8 feb 2016
    2.983
    1.320
    113
    Vrouw
    Eerder bijna 4 maanden dan 3. Maar inderdaad.. Hoe kan ik de touwtjes voelen?

Bedoel dus werd gewoon ongesteld en toen spiraaltje en bleef ik wel 18 dagen bloeden en daarna stopte het en daarna een "gewone menstruatie" en daarna niks meer

5. 1991Mamavanvier

1991Mamavanvier Fanatiek lid

1 apr 2020
    1.689
    1.293
    113
    Vrouw
    Ik zie indd wel je streepje die jij bedoeld! Is de action de early of de normale?

Ik zou even een predictor doen...

6. Cupcake01

Cupcake01 Fanatiek lid

8 feb 2016
    2.983
    1.320
    113
    Vrouw
    En qua "nog niet overtijd" heb bij alle 4 niet gewacht tot ik overtijd was t was een soort gevoel
    De normale van de action.
    Heb andere testen besteld. Kans is heel klein maar wil t wel even uitsluiten natuurlijk want t gebeurt niet nooit..

7. Cupcake01

Cupcake01 Fanatiek lid

8 feb 2016
    2.983
    1.320
    113
    Vrouw
    Ik heb net gevoeld het zit best "dicht" en voelde een heel klein beetje met me vingertop dat het draadje er nog wel zit.
    Maandag weer testen en dan kan ik t helemaal uitsluiten voor mijzelf :)

8. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    De test kan volgens mij ook reageren op je LH piek. Morene voorkomt dat proces niet. Enkel dat zich in je baarmoeder geen slijmvlies meer opbouwt dacht ik.

9. Cupcake01

Cupcake01 Fanatiek lid

8 feb 2016
    2.983
    1.320
    113
    Vrouw
    Ik bloed een beetje maar het is roze komt volgens mij door de seks. Wacht wel af me testen komen zo binnen. Denk dat ik opgelucht kan ademhalen :D

Deel Deze Pagina