Heyhey, ik heb een vraagje, ik heb vanmorgen een zwangerschapstest gedaan van kruidvat merk, (2 voor 9,95) op het doosje staat dat je 4dagen voor je NOD al kunt testen..nou heb ik getest maar zonder ochtend urine, wat is jullie ervaring hiermee? ook heb ik sinds een paar dagen mega rommelige darmen..maar misschien zit het ook wel tussen me oren?? en nog een vraagje, ik heb as vrijdag een feestje, kan ik dan een wijntje drinken'?? ik voel me zo schuldig terwijl ik gewoon niet eens weet of ik wel zwanger ben. ik wist niet dat ik zoon stresskip was... hoor graag van jullie!!
iP kan je tegenwoordig met allemaal ook overdag/ avond testen..zou wel even van te voren even niet drinken...maar als je zover voor je nod test, hoeft een negatieve test uiteindelijk niet negatief uit te vallen. Als je nu positief test zou ik dan wijntje laten staan... Daarnaast is niet drinken sowieso beter om zwanger te worden.. Maar een paar is heus niet erg als je pas achteraf positief test
Antwoord op je topic vraag, het kan, maar het beste is ochtendurine. Zeker als je nog ruim voor je nod zit. De eerste urine is het geconcentreerdst. Wanneer je zwanger blijkt en des te langer je zwanger bent (in de eerste weken, kun je wel altijd op elk willekeurig tijdstip testen, aangezien het hcg zich vermeerdert. Misschien donderdag nogmaals testen en dan in de ochtend?