Al drie dagen min of meer t zelfde streepje. Al kwamen ze binnen de tijd maar duidelijker na afleestijd heb ik steeds meer t gevoel dat ik t maar op moet geven want ze lopen niet op. Di of wo is m'n nod.. Wilde ook met Kruidvat testen om te kijken wat die deed(eergister niks, gister een Tuur) maar nergens te vinden..
Balen die onzekerheid. Mijn ervaring met action is dat die nog wit bleven terwijl er op de kv al n zichtbaar streepje was. En dat action langzamer oploopt. Als je di of woe je nod hebt en nu al 3 dagen een streepje hebt, ben je wel mega vroeg geweest met n streepje op de action (5/6 dagen voor nod!). Ik zou met kv verder testen (als je ze kunt vinden, bij de etos hebben ze dezelfde). Als die van wit naar tuur is gegaan, zou je daar dinsdag echt n duidelijk verschil op moeten zien
Bedankt voor je reactie Net potje zitten brullen uit frustratie Je wordt zo gewaarschuwd van test Nie zo vroeg maar kan t gwn niet laten.. Dan denk ik t houdt me toch bezig kan net zo goed testen.. Ja.. Ml zag m ook op de Kruidvat maar t gekke is dat ie eergisteren wit was terwijl action wel een licht streepje gaf T is te hopen dat Kruidvat oploopt anders is t of mis gegaan of t waren gwn allemaal indrogers... Weet t anders ook echt Nie.. Las idd ergens anders ook dat action minder snel oploopt.. Maar geen idee wanneer die dan wel zichtbaarder zou moeten worden echt op nod miss pas? Ik had gister nog testen van action in m'n handen maar weinig hier over gelezen dus de predictor early gedaan en ook n heel licht dun streepje net voor de 10 min want daarna mag j niet meer aflezen..
Denk nu dat t meer heeft te maken met feit dat ik ongesteld ga worden had net beetje bruin en heb zo n gevoel van t zal vandaag of morgen wel komen dus helaas.. Weer ni gelukt
Net nog n test gedaan en zag t voorgedrukte er gewoon in staan.. Verder niks roze meer dus bij mij was t niks helaas