De testen onder elkaar, van boven naar beneden, Vanaf N OD, 3 na NOD en 4 na NOD.. Als ik het goed bereken.. Vorige maand een vmk heb gewoon dat gerekend als eerste dag van "menstruatie". De bovenste drie zijn al opgedroogd uiteraard.
Ik weet het niet hoor. Lijkt eerder stil te staan, of misschien een kleine fractie lichter. Maar volgens mij kan dat ook aan de test liggen.Ik hoop voor je dat het goed gaat, mijn duimen draaien! Edit: op je laatste foto lijkt hij inderdaad lichter
Ik ben me al mentaal aan het voorbereiden. Heb vanmiddag al een potje zitten janken omdat ik diep van binnen voel dat het weer niet goed zit.. Maar dan nog houd ik hoop
Heb je vandaag ook nog getest? Ik denk dat je adhv één lichter testje niet meteen al een conclusie moet trekken. Soms zit er gewoon ineens een lichtere tussen, zeker bij de goedkopere testen. Het kan zijn dat je urine minder geconcentreerd was of dat de test van wat mindere kwaliteit was. Welke testen zijn dit? Ik duim heel erg hard voor je dat het toch gewoon goed zit!
Ik heb niet meer getest, heb ze ook niet meer in huis en zit nu midden in een verhuizing pff. Dit zijn de testen van de big bazaar, Early sign acutest.. Op de actiontesten worden de strepen niet donkerder, maar blijven een lichte streep. Terwijl deze een heel stuk donkerder zijn. Of zijn deze niet betrouwbaar?
Ow meid wat vervelend. Maar het kan inderdaad dat je urine iets minder geconcentreerd was of een slechte test. Sowieso moet je om de dag ongeveer vergelijken. Weet dat dit allemaal makkelijker gezegd is dan gedaan hoor! Duim voor je dat het gewoon goed gaat en succes met je verhuizing!
Helaas dames, ben vanmiddag gaan bloeden.. Alweer vmk met 4+5wkn dit keer. Als dit elke maand gebeurd kan ik mezelf gaan opsluiten Zit er ff helemaal doorheen nu, voel me zo leeg