HallO! Mijn eisprong was afgelopen donderdag volgens de ovulatietesten en berekening. Ik voel eigenlijk nooit iets als ik mn ei heb ofzo. Maar, nu is het een dag later, en voel ik steekjes in mn buik , zij, en soms van die plopjes (darmen ofzo?). Heel raar, maar dat kan toch niet zo snel? Of ben ik extra gevoelig voor een eventuele bevruchting ofzo? Ik voelde me vandaag ook echt een beetje zwanger, menstruatie achtige pijntjes met vlagen. Herkende dit een beetje van mijn vorige zwangerschappen, maar 1 dag na eisprong?! Ik ben wel al meerdere dagen misselijk sochtends, wat sneller. Maarja dat zegt niet veel natuurlijk. Zwangerschapstesten waren negatief dus kan ik niet al langer zwanger zijn zeg maar. Raar, maar kan dat al zo snel? Als je zo gevoelig er voor bent? Groetjes, Mandy
Vannacht om 1 uur had ik weer een ovulatietest gebruikt en die was weer negatief. Dus mn ei moet toch echt gister geweest zijn..
Ik denk dat je ei nog onderweg is om in te nestelen. Je ei springt niet op de dag dat je test positief is he. Hij springt binnen 24 tot 48 uur na je positieve test. Als hij is bevrucht dan kun je dat nu echt nog niet voelen.
Hmm ok, dat kan ook. Nu heb ik net gegoogled, en zie dat er wel veel mensen zijn die de bevruchting inderdaad hebben kunnen voelen, en ook meteen misselijk enzo waren. En dat hun gevoel klopte! Ze waren dus zwanger. Nu voel ik me ook anders hoor, en nesteldrang (wat ik ook las van iemand op internet!) . Heel vaag, maar schijnbaar zou het kunnen.. Soort oerinstinct ofzo? Ik ben wel heel erg benieuwd in ieder geval
Je zal je eisprong hebben gevoeld. Je ei is meestal nog niet geweest wanneer je ovu test negatief is hoor En daar krijg je al deze klachten ook van. Dus hou er rekening mee dat je ei vandaag is geweest en niet gisteren