ovu testen zwanger en kids

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door noena, 25 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0
    zijn die wel goed?? ik heb paar dagen geleden mij ei gevoelt.. maar geen posi test.. en heb 1 keer heb ik 4x achter elkaar moeten testen omdat de testen het gewoon niet deden. (urine liep tot 3x toe niet door)

met sensitest heb ik dit nog nooit mee gemaakt

2. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik was er altijd erg tevreden mee, altijd mijn ei mee gevonden.
    Misschien de strip iets langer in de urine houden?

3. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0

ik weet hoe ik testen moet doen :D was een test verslaafde :D

ben gewoon niet tevreden met deze testen, ben benieuwd iof anderen het herkennen.. maar jij herkent het dus niet

4. judith1981

judith1981 Bekend lid

1 dec 2010
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij werden de streepjes vorige maand wel duidelijk, maar niet positief en dat dan vijf dagen achter elkaar. Terwijl ik bij sensitest duidelijk 1 dag bijna posi 1 dag posi en dan weer negatief heb. Bij mij werkten ze dus niet zo goed.

5. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik vindt er altijd mijn ei mee...

Bij de een werken ze super, bij de ander minder...

Misschien doen die van Sensitest het bij jou wel goed?

6. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Ik heb ook ovutesten gebruikt van zwanger en kids, maar vond ze niet duidelijk genoeg. Heb er niet echt goede ervaringen mee :(

Ben nu dus op zoek naar nieuwe ovutesten.

Moet er wel bij zeggen dat ik de dipsticks had.

-x-

7. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0
    ik heb ook dipstick.. normaal altijd dipstick van sensitest en die werken juist heel goed en duidelijk bij mij..

8. kimke77

kimke77 Bekend lid

24 feb 2009
    526
    0
    0
    Heb er slechte ervaringen mee. Alleen maar indrooglijntjes waar op dezelfde dag die van Matcare een positieve test gaven!! dat waren strips van Zwanger en Kids. Misschien dat de luxere tests dat probleem niet hebben. Maar goed, voor mij geen Zwanger en Kids ovutests meer. Ik kan je Matcare aanbevelen (de luxere, dus die met cassette)!

9. Liesje16

Liesje16 Lid

15 aug 2010
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben er erg tevreden mee, vind ze juist heel duidelijk.

10. februari

februari Actief lid

22 feb 2011
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook erg tevreden over ZwenK ovutesten dipsticks... Bij mij gaf hij heel duidelijk mijn piek aan:)

11. Mickey18

Mickey18 Actief lid

4 mrt 2008
    149
    0
    0
    Dat niet doorlopen herken ik, doen ze bij mij ook niet altijd! Ik hou 'm er dan nog 1 seconde in, maar weet eigenlijk niet of hij dan nog geldig is. Verder vind ik ze wel heel duidelijk!

12. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    ik ben tot nu toe ook erg tevreden over de dipsticks van zwenk.

Test er deze maand voor het eerst mee. Gisteren duidelijk een posi-test, vandaag nog steeds vrijwel posi.
    Wat ik me wel afvraag.. Is het normaal dat ovu-testen een aantal dagen positief geven of horen ze 1 dag te pieken en daarna gelijk af te nemen?

13. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Isis857, als je heeeel goed kijkt zal toch die ene net ietsje donkerder zijn dan de andere.. Het kan dus wel dat je een aantal dagen donker test, maar alsnog is je eisprong maar 1 dag zeg maar.
    Ik heb het ook wel es gehad en hield dan gewoon de 1e donkere ovutest aan als piek en later klopte het ook met mijn NOD.

14. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    ja klopt, de eerste positieve in donkerder dan de controle streep (dag van tempdaling) en bij de 2e van gisteren is de streep even donker als de controlestreep (duidelijke tempstijging). FF zegt ook dat ik bij de eerste m'n ovulatie heb gehad. Ben benieuwd of de test vanmiddag lichter is.

Hoe lang bleven ze bij jou dan (bijna) positief?

15. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Meestal 1 knal en 1 donkere.. en dan werd t streepje echt wel 2 x zo licht. Dus op dag 3 had ik weer een lichtere..

Bij deze ronde geeeeen idee, heb nog geen positieve ovu kunnen ontdekken. :(

16. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Ok..ben benieuwd!

Wat balen dat je nog geen positieve ovu hebt kunnen vinden :( Op welke dag in je cyclus zit je en hoe lang in je cyclus normaal? Hopelijk heb je gauw een posi ovu!

17. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Ik heb er ook goede ervaringen mee.
    Ik had elke maand als ik eipijn voelde ook een duidelijke posi test en een dag later ook nog een posi en daarna werden ze weer negatief.

18. Biejie

Biejie Bekend lid

12 aug 2008
    723
    0
    0
    Hoi!

Ik had ook met de dipsticks van ZWenK dat ze niet goed doorliepen.

Ik heb daar toen een mailtje over gestuurd, en kreeg als reactie dat ik de stick dan iets langer in de urine moet houden. Ik laat hem er nu inzitten totdat ik zie dat de kleurstof doorloopt (meestal na zo'n 12 sec.), en nu werken ze prima.
    Als service kreeg ik trouwens ook 10 nieuwe dipsticks toegestuurd.

Sinds ik het op deze manier doe, ben ik erg tevreden over deze ovu's!

Succes :cool:

19. skattie84

skattie84 Actief lid

25 mrt 2011
    301
    2
    18
    Z-H
    Ik gebruikte ook dipstick van Zw&K. Bij mij werkte die super. 2 dagen voor ei een bijna posi test, 1 dag voor ei knal positief. Dag erna weer negatief, op die dag heb ik waarsch mijn ei gehad en goed geklust en zwanger! Misschien is het per persoon verschillend, maar bij mij werkten ze prima. Succes ermee!

20. skattie84

skattie84 Actief lid

25 mrt 2011
    301
    2
    18
    Z-H
    Ohja en ik hield em wel 15 tot 20 seconden in de urine. Zodat ik zag dat ie helemaal was doorgelopen, daarna legde ik em pas neer...

Deel Deze Pagina