Bank laten reinigen

Discussie in 'De lounge' gestart door kleinliefje, 3 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleinliefje

kleinliefje Niet meer actief

Wij krijgen van familie een hele mooie bank. Er is alleen 1 probleempje; zij hebben een hond die ook op de bank heeft gelegen. De bank wil ik daarom dus laten reinigen, of het zelf gaan doen met een stoomapparaat van de bouwmarkt.

Iemand ervaring met zowel laten reinigen als zelf doen? Ik ben vooral benieuwd naar de prijzen en of het mooi blijft na het reinigen. Je hoort ook wel eens dat het juist vlekken aantrekt na reiniging.

Woonplaats wordt trouwens Noord-Holland.

2. duimpje

duimpje Bekend lid

25 sep 2009
    604
    5
    18
    Wij hebben een stoffenbank laten reinigen en impregneren. Super!!!
    Was een bedrijf uit Utrecht geloof ik maar kwamen gewoon langs in de richting van Alkmaar. Was ook niet duur, iets van 120,00 voor een 2-sits bank.

3. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Wat is het voor een materiaal wat op de bank ligt?

4. kleinliefje

kleinliefje Niet meer actief

De bekleding bedoel je? De bank is van stof, geen idee wat de samenstelling is :(

5. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ja de bekleding bedoelde ik, haha sorry beetje vaag, lange dag, :D...
    ik zou een prijsopgave opvragen bij een reinigingsbedrijf (ter vergelijk) en als het een beetje makkelijke stof is, zelf doen met een stoomreiniger. Ik vermoed dat het laten reinigen namelijk hetzelfde bedrag is als de aanschaf van een beetje een goede stoomreiniger. En zo´n ding is harstikke fijn in je huishouden.

6. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Wij hebben het een paar weken geleden laten doen Door een bedrijf dus het ziet er nog mooi uit.
    We hebben een stoffen bank en kostte geloof ik 120 euro.

7. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    een "gewone" stoomreiniger maakt beklediing lang niet zo schoon als een stoomreiniger van een bouwmarkt. die van de bouwmarkt zijn speciale die ook het vuile water vaak weer afvoeren. ik zou dus niet zelf hiervoor een stoomreiniger aanschaffen.

8. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    Als ze zijn gereinigd, hoelang duurt het dan voordat ze "droog" zijn?:)
    Volgende week worden onze banken gedaan en de volgende dag vieren we dochter haar verjaardag.. Moet de visite staan? Hihi

9. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Mwoa... er heeft een hond op gelegen hè... geen door de modder gerold big uit de wei. Een stoomreiniger maakt echt wel grondig schoon hoor. Ik heb het dan over een goeie hè. Niet zo´n ding op een stokje. Een Kärcher bijvoorbeeld.

10. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Eens. Wij hebben een Kärcher en werkt als een speer. :)

Deel Deze Pagina