Ja hoor! Hartstikke zwanger lijkt mij! Ik zou er dan nog wel een digitale van CB achteraan doen... maar goed, ik ben altijd erg bang dat die testen niet goed zijn Maarre... gefeliciteerd hoor! En dat in ronde 1! Wow!
Jaa,zwanger!! jeej, gefeliciteerd! Zou op je NOD wel nog een x testen in verband met vmk die ik toch wel geregeld om mij heen heb gehoord ( voor NOD positieve test en op NOD niet meer), maar hallo, daar moeten we niet vanuit gaan! Gefeli!!
gefeliciteerdddddddddd! alvast een mooi sinterklaas kado! jammer dat het niet in je schoen kan hahahaha
gefeliciteerd ik had het ook wel verwacht want die 1e test lijkt echt een foutje in de strip gewoon, vond de lijn op de teststreep veel te duidelijk voor een foutje in de test .. idd leuk sinterklaaskadootje geniet ervan
Nou moet ik huilen Kan het echt niet geloven!!! Wanneer kan ik zo'n cb digital doen dan? vandaag of even afwachten tot het weekend?
Digitaal kun je meteen doen hoor, die is vrij gevoelig. Of morgenochtend samen met je vriend/man. Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd! Wat een mooie duidelijke test zo 3 dagen voor NOD! Je kunt gelijk vandaag een digitale Clear blue test doen hoor. Het is zo super als daar het woord 'zwanger' in beeld verschijnt! Dat maakt het nog echter Veel geluk met je zwangerschap meid! Liefs, Caitlin
Digitaal kun je inderdaad nu ook al doen. Ik vond het ook helemaal te gek als daar echt 'zwanger' komt te staan! *kan niet wachten tot de volgende keer...*
Ja dat maakt het echt he??? Ik zal het nooit meer meemaken ( dat zal ik wel missen hoor) daroom gluur ik op dit topic mee naar al die testen hihi
Ja, ik vond dat echt geweldig en ook onwerkelijk dat het er stond. Kan niet wachten tot ik het weer zie Vorige keer liep het helaas uit op een miskraam...
WOW jij bent dit jaar zeker heel lief geweest!? wat een mooi 'cadeau' voor sinterklaas! GEFELICITEERD!!
Meiden...thnx...wat zijn jullie superlief! Ik ga m'n kopje thee leeg drinken en dan spring ik de auto in naar de drogist om een cb digital te halen. Kan ik die dan vandaag nog wel doen of moet dat met ochtendurine? Ben heel benieuwd hoe mijn vriend gaat reageren, die verwacht het echt niet zo snel!