Wie na miskraam, geen pco meer?

Discussie in 'Miskraam' gestart door dreamwish, 13 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreamwish

dreamwish Bekend lid

3 jul 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    Van het weekend een miskraam gehad bij 8,4 weken.
    Ik heb van mijzelf PCO, nu vertelde de arts tegen mij 4 weken af te wachten tot er een normale menstruatie komt. zei vertelde mij dat het voorkomt dat vrouwen na het krijgen van een miskraam of bevallen zijn geen pco beeld meer hebben. Dus gewoon een eisprong en een regelmatige cyclus, ik kan er zelf niets vinden over internet, maar hoop eigenlijk dat de arts het bij het rechte end heeft en dat ik hierna een normale cyclus krijg...
    Wie heeft hier ervaring mee?

2. Yvjuh

Yvjuh Lid

20 jan 2009
    27
    0
    0
    He,

Ook ik heb/had pco. Nu heb ik in feb een MK gehad met 7 weken. In overleg met de arts hadden we afgesproken dat ik 4-6 weken zou wachten tot mn mensturatie weer zou beginnen. Daarna kon ik verder met de Clomid.
    Nu blijkt dus dat ik weer 5+2 dagen zwanger ben! Zo onwerkelijk nog allemaal. Ik heb dus geen menstruatie meer gehad, en had mn eisprong dus na ongeveer 2 weken. Wat normaal echt veeeeel langer duurde!!! Zo tussen de 45-60 dagen!
    Overmorgen hebben we onze eerste echo! Echt spannend!

Dus ja... Ik denk echt dat een zwangerschap positieve invloed heeft op je cyclus!
    Succes meis!

Knuf

3. dreamwish

dreamwish Bekend lid

3 jul 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    wat goed om te horen zeg, daar word ik weer wat positiever van.
    Gefeliciteerd trouwens!
    Maar heb je wel je cyclus bij gehouden met tempen en -of ovulatie of ben je er niet mee bezig geweest?

4. Yvjuh

Yvjuh Lid

20 jan 2009
    27
    0
    0
    Ja dank je! Voelt allemaal nog zo onwerkelijk!
    Zo ben je ruim 2 jaar bezig wat maar niet wilt lukken, en dan ben je ineens 'zomaar' zwanger... voelt echt nog raar!
    Ik dacht mn ovulatie te hebben.. al was ik er niet zeker van. Nu blijkt dus dat dat m wel geweest is. Voelde krampen links in de onderbuik, en had heldere afscheiding. Moet je echt eerlijk zeggen dat ik er geen hol van snap;)
    Hoop echt voor je dat het snel weer raak mag zijn! ;)

5. dreamwish

dreamwish Bekend lid

3 jul 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    Lijkt mij ook heel raar, om zo ineens zwanger te worden zonder dat er hulpmiddelen aan te pas zijn gekomen.
    Nou geniet er lekker van!

6. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik heb PCOS en dat is zowel na de bevalling en de tweede zwangerschap (geeindigd in een MA met 11 wk) helaas gewoon gebleven. Het kan inderdaad voorkomen dat je cyclus zich herstelt, maar ik zou er niet teveel op rekenen. Sterkte & succes!

7. Jikke27

Jikke27 Niet meer actief

Hallo,

Ik had ook PCO, werd een jaar niet ongie, hierna onder behandeling bij de gyn en na de eerste ronde clomid zwanger. Inmiddels een zoontje van een en meteen na de bevalling een regelmatige cyclus!
    Precies hetzelfde verhaald bij mijn zus! Dus ja het kan. Bij mij zeiden ze ook dat je lichaam ge=reset kan worden na een zwangerschap, wat idd het geval was.
    X Jikke

8. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hier helaas na 5 jaar geleden zwanger te zijn geworden en +30 kg afvallen nog steeds PCO....na de zwangerschap van onze zoon nooit een eigen cyclus gehad, inmiddels enkele keer een MK gehad, en uiteindelijk van Clomid overgestapt naar spuiten en opnieuw zwanger....

weet al jaren dat ik PCO heb, en bij mij dus helaas veranderingen

9. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Ik heb jaren pco gehad, heel onregelmatige cyclus en zelfs 3 jaar lang niks (na stoppen met de pil) na de geboorte van onze dochter word ik wel ongesteld en ook redelijk regelmatig... Ik hoop voor jou dat je cyclus meer op gang komt, en dat je de miskraam kunt verwerken. sterkte!

10. dreamwish

dreamwish Bekend lid

3 jul 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    de positieve verhalen doen mij goed en misschien ook andere meiden die dit lezen en met hetzelde zitten.
    Tuurlijk hou ik er rekening mee dat het niet zo hoeft te zijn, maar als er al een kleine kans is, dan hoop ik het toch ergens..

Deel Deze Pagina