Ik heb met 15.2 weken een geslacht echo laten maken wat zien jullie? En is dit wel betrouwbaar met dit termijn?
Meisje? Toen ik 16 weken zwanger van mijn zoon was, was het nog twijfelachtig. De uitsteeksel kon ook een clitoris zijn. Maar met 18 weken zekerheid. Bij de 4e met bijna 17 weken zeiden ze dat het een meisje was, en dit is ook zo gebleven
Ze zeiden inderdaad een meisje! Maar is dit al betrouwbaar met 15 weken? En zie je al bij een jongen een piemeltje met 15 weken?
Bij mijn zoontje was er met 16 weken een uitsteeksel te zien, maar weet niet of dit altijd zo is. Wel weet ik dat een uitsteeksel ook een opgezette clitoris kan zijn, en dat bij een jongetje de balletjes tegen de buik aan kunnen liggen dat het op een meisje lijkt, maar volgens mij komt dat niet zoveel voor. Hoeveel ervaring heeft degene die deze echo gemaakt heeft? Dat speelt ook wel mee denk ik.
10 jaar en hij doet er 1500 per jaar hij heeft een eigen echo praktijk en zijn vrouw is verloskundige zitten samen in 1 pand
Denk wel een meisje, bij mijn jongetje zag je met 16 weken heel duidelijk een piemie weet niet of die paar dagen wat scheelt maar denk het niet.
Bij officiële echobureau's kan je tegenwoordig al met 15 weken een geslachtsbepaling laten doen. Dus neem aan dat het wel betrouwbaar is als je dit ook door iemand hebt laten doen die er kijk op heeft Ik zie er trouwens ook een meisje in