is 3 weken verder idd en duidelijker lijkt t er wel op sommige zeggen van mij echo dat geslacht niet zichtbaar is als je goed kijkt lijkt t op de jouwe
ik zie t bij je echo echt heel duidelijk hoor echt een pielemoos met n zakje wanneer heb je weer een echo? dan word het vast bevestigd
morgen 21 weken echo had 3dgn na de echo die ik plaatste dus 17wkn geslachtbepaling zeiden ze meisje maar geen foto op alle 32 fotos niks te zien en vanuit 1 hoek gekeken en duidelijk vond ik t niet ze liet t vanuit 1 hoek zien omdat ze overtuigd was dat er niks tussen beentjes te zien was ik twijfel dus wel...... geen foto ervan/niet heeeeeel duidelijk tsja en me nub echo en deze...........pff verwarrend!
nou, ik geloof niet dat je op deze echo het geslacht kan zien! Je moet echt een pottyshot hebben op dit termijn! Ben benieuwd wat er morgen uikomt
Veel plezier zometeen!!! Ps. Heb ff echofoto,s van me zoon bekeken die met 20 weken waren gemaakt en op de zijprofiel zie je een bobbel (balzak??) uitsteken. dus het kan wel gezien worden vanaf de zijkant (als het een jongen is )
Meisje!! Heb geen foto ervan. helaas Vraag ik over 3 wkn wel Was nu veeeel beter te zien als bij 17 weken!! Alles was goed alleen dwarsligger met hoofdje naar beneden! Schijnt goed te zien zeiden ze!
Gefeliciteerd met jullie meisje!!! Goed te horen dat je het duidelijk gezien hebt en bovenal dat alles met jullie meisje goed is.