na 7dg pos ovu testen nu negatief wat kan dit betekenen??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door peps, 5 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peps

peps Actief lid

27 dec 2009
    308
    1
    0
    Ik heb de afgelopen 7 dg positieve ovu testen gehad v.a. cd 14 tm cd 21 cd 22 was nog licht positief en vandaag helemaal negatief dus wit.(cyclus 29 dg)
    Heeft iemand hier ervaring mee?? Wat kan dit betekenen?
    Ik heb mij laten vertellen dat als je ovutesten positief blijven je zwanger kunt zijn maar betekent dit dan dat ik niet (meer) zwanger ben??
    Heb nooit zo lang door getest dus heb geen idee wat ik hiermee aan moet.
    Wie kan mij duidelijkheid geven of heeft dit ook meegemaakt???:(

2. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Hoi,

Heb je ook een foto van je ovutesten. Vaak denkt men dat ze positief zijn en dan zijn er mss maar 1 of 2 echt positief. Verder is het mogelijk dat een ovutest positief kan uitslaan als blijkt dat je zwanger bent. Dat komt omdat een ovutest ook HCG kan meten, maar dit is niet 100% betrouwbaar. Maar denk er wel aan, HCG wordt door het lichaam pas aangemaakt nadat de innesteling heeft plaatsgevonden. Dit gebeurt zo tussen de 5e en de 10e dag na je eisprong en dan moet de HCG eerst nog stijgen naar een meetbare waarde.

Zo te zien aan je banner heb je nog even te gaan, dus ik denk zelf niet dat je ovutesten postitief zijn uitgeslagen omdat je evt zwanger bent, want niet betekent dat je niet zwanger kan zijn, maar daarvoor moet je nog even geduld hebben.

Suc6

Deel Deze Pagina