Okay, dan was je stijging van gisteren dus niet je eisprong Wachten op de temp van morgen en overmorgen
Temp was vandaag 36,73 Eens kijken wat hij morgen doet! Vandaag zijn mn ovu testjes weer echt negatief Nog wel een streepje maar licht Had ook tot vanmiddag nog steken in mn rechter onderbuik... en dat is sinds een paar uur helemaal weg... misschien dat dat mn eitje is geweest?
ik denk dat je eitje dan gister avond is geweest. ik heb ook altijd een dag erna nog last van wat eipijn dat tegen de avond stopt. het kan zijn dat die vandaag nog springt dus hou er rekening mee met klussen wel super dat je nu wel een eisprong hebt! werkt die 100mg dus toch
`SUPER je eitje is dus geweest! hopelijk heb je goed geklust? ik duim voor je dat je over 2 weken een mooie posi test in handen hebt!
We hebben goed geklust En nu idd afwachten geblazen NOD is op 10 maart... moet eerlijk zeggen dat ik er veeeel minder gespannen over ben dan de afgelopen 7 maanden
Even een update... Temp is mooi hoog al een aantal dagen... (na de 24e gestegen..) en kijk eens... ik was verder gegaan met ovu testjes Bekijk bijlage 56090 22 en 23 maart waren ze positief (die van de 23e staat niet op de foto hij was wel ietsie lichter dan die van de 22e) en op de 24e waren ze weer echt helemaal negatief! Nu nog maar 5 dagen wachten tot mn NOD... Vanmiddag uitslag van mijn progesteron! SPANNEND!!
Mijn progesteron was 36,2! Niet zo hoog als die van jou maar wel hoog genoeg gelukkig!!! Heb mn eitje gehad!!!