Wat vinden jullie van mijn kaartje?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door 4days, 15 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4days

4days Niet meer actief

Nou zoals de titel al zegt, wat vinden jullie hiervan? Na de dip op dag 7 dacht ik dat ik ongesteld ging worden. (ik heb een ontzettend korte luteale fase, dus dat was goed mogelijk geweest) Maar nu ben ik het nog steeds niet, en de temp is weer wat omhoog gegaan??? Wat denken jullie, maak ik alsnog kans? Had het eigenlijk al opgegeven voor dit jaar...

2. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Ik vind jouw kaartje er goed uit zien.....die dip op dag 7 is een goed teken....maar het hoeft niets te betekenen....Bij iedereen is altijd weer anders...

Maar ik had zo`n dip op dag 8 en had op dag 10 een positieve test!

Ik zou gewoon morgenvroeg er eens een testje tegen aan gooien ;)
    Kruidvat 2 voor 5 euro zijn erg goed!

Succes en ik hoop dat het raak is!!

3. 4days

4days Niet meer actief

Hihi ja mijn temp ging vorige maand op dag 8 omlaag, alleen blééf hij toen laag en was ik de dag erna ongesteld... Zal inderdaad morgen een testje doen. Of is het nog te vroeg om positief te testen? Het is morgen 10 dagen na mijn ei...

*edit: oh ik zie dat jij op dag 10 al positief testte! Nou, dan ga ik het morgen toch eens proberen! :D

4. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Spannend! Laat het morgen hier ff weten, dan kom ik ff spieken....

Succes!!!

5. 4days

4days Niet meer actief

Hihi, zal ik doen! Nouja, ik hecht niet al te veel waarde aan die test morgen, het kan nog te vroeg zijn. (tenzij hij positief is natuurlijk ;) :D)

6. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    En?......

7. 4days

4days Niet meer actief

Nou vanmorgen was mijn temp weer een stuk omlaag, en ik had ook alleen van die goedkope dipstick-testjes in huis, dus ik besloot om toch nog even te wachten... Vind het altijd zo'n teleurstelling als het negatief is... :( Heb wel een predictor extra sensitive in huis gehaald, maar ik ga nu wachten tot vrijdagmorgen... (lastig hoor!) Maar dan zit ik 2 dagen voor mijn NOD, dus die extra sensitive test zou dan gewoon zeker positief moeten zijn als ik zwanger ben...

8. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Ik zag dat de temp gister wel weer wat omhoog is gegaan....en hoe is die vandaag?

9. 4days

4days Niet meer actief

Gelijk gebleven... Heb trouwens die test gedaan, maar veel wijzer ben ik er niet door geworden... Het schijnt dat die extra sensitive testen vaak een dun streepje geven als je niet zwanger bent, en dat had ik dus ook... :( Zal wel niks zijn dan... :(

10. 4days

4days Niet meer actief

En hier mijn kaartje, voor de liefhebber. ;)

11. babyproject

babyproject Niet meer actief

Het zou mij niks verbazen als je zwanger bent hoor!
    Je temp is nog steeds aan de hoge kant en dat op 12 DPO (gezien je korte lf).
    En dat is toch echt een streepje op die test? Zo frustrerend!
    Als je over 2 dagen nog niet ongesteld ben, nog maar een testje?

12. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Volgens mij is een streepje een streepje hoor ;). Ik hoop het voor je! Succes :D

13. 4days

4days Niet meer actief

Ja ik ga inderdaad over 2 dagen nog maar een testje wagen... Pfff, spannend!

14. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Ik zie ook echt een streepje!!!! Mijn streepje was ook eerst heel vaag, maar werd steeds donkerde!
    En temp is nog steeds mooi hoog!
    Ik duim voor jou!

15. 4days

4days Niet meer actief

Dat is fijn om te horen! :D
    Ik heb er ook wel een heel goed gevoel over deze keer. Mijn temp is ook nog mooi hoog. :)

16. 4days

4days Niet meer actief

Nou dames, dit kan niet meer mis! :D

17. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    hey cossy wat vind je van de mijne???

18. 4days

4days Niet meer actief

Volgens mij ben jij ook zw..... !!!! :$ :D Ziet er in elk geval héél goed uit! :D Heb je altijd zo'n korte LF? Dan zeg ik het kan haast niet mis. :D

19. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

mag ik ook jullie mening vragen over mijn kaartje??

20. 4days

4days Niet meer actief

Ziet er op zich al heel goed uit! :D Temp is in ieder geval al hoger dan vorige ronde. Maar het is wel nog even afwachten denk ik. Ik duim voor je! :D

Deel Deze Pagina