Ik ben al een tijdje bezig met zwanger worden en al die tijd dat ik geen anticonceptie meer gebruik heb ik erge pijn met mn menstruatie. Nu verlies ik ook bloed, maar hel gewoon echt totaal geen pin, geen krampje niets. Is het mogelijk dat je altijd erg pijnlijke menstruaties hebt en dan in eens een menstruatie zonder enig gevoel?
Ik heb hetzelfde! Ik ben dan vorige week vrijdag pas gestopt met de pil, wordt normaal op woendag ongesteld + erge buikkrampen, en nu was in vanochtend al ongesteld maar had het heel niet door? Geen pijntje niks :S Heel vreemd..
Hier ook!.. Heb het ook gehad sinds ik gestopt was met de pil.. Voelde het totaal niet aankomen, en geen last gehad. Normaal toen ik nog aan de pil zat lag ik van de pijn in bed, krampen de hele dag door, rugpijn en heel heftig ongesteld.
Meiden... Ik ben al 26 maanden met de pik gestopt... Al die maanden zeer pijnlijke menatruTies en nu voor het eerst geen pijn... Ik ben dus niet pas gestopt. Overigens toen ik nog aan de pil was had ik normale menstruaties.
Ik heb er ook last van, maar heel wisselend. De ene keer heb ik vreselijke pijn en de andere keer voel ik niets. Heel vreemd Zou er dan misschien geen eisprong zijn als het niet pijnlijk is? Ik ben nu bijna 9 maanden bezig en heb pas sinds de 6e maand m'n temp. bijgehouden. Maar aan de hand van m'n eerste temp.kaartje kon ik wel opmaken dat ik geen eisprong had gehad. En toen ook geen pijnlijke menstruatie. toeval of?