Joepie! :)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Paz, 13 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paz

Paz Niet meer actief

Eigenlijk stelt het niks voor, omdat er dames zijn die veel en veel langer wachten op de eerste menstruatie na het stoppen met de pil. Maar ik ben zo gigantisch blij!! Wil even mn vreugde delen denk ik, haha..:)
    7 december gestopt met de pil na 13 jaar slikken, daarna gewoon onttrekkingsbloeding gehad en vanmorgen werd ik wakker, ongesteld!! (na 32 dagen is netjes toch?)
    Ik mankeer lichamelijk zoveel, en was zo bang dat ook dit niet zou gaan zoals het zou moeten.. Ik ben nog nooit zo blij geweest dat ik ongesteld werd :D

Heb mijn man het meest blije berichtje ooit gestuurd vanmorgen denk ik.
    Nou, nu denk ik.. kom maar op komende tijd!!:D:D

2. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Haha, wat fijn!

Alleen.... ik wil je niet ontmoedigen maar ik had toen ook na het stoppen van de pil dat ik 30 dagen later ongesteld werd en pas daarna bleef mijn cyclus mega lang uit.
    Dat kan ook nog he! Maar hopelijk is dat bij jou natuurlijk niet het geval!

3. Paz

Paz Niet meer actief

Oooh en door mn vreugde heb ik daar geen seconde aan gedacht..
    Oke, misschien heel eventjes, maar dat werd daarna weer overspoeld met mn hoera-gedachte:cool:

Wat een domper moet dat ook bij jou zijn geweest dan zeg, hoelang heeft het daarna geduurt?

4. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Pfff, dat weet ik niet meer. Ik ben nu 5 jaar van de pil af ofzo.

5. Paz

Paz Niet meer actief

Oke dan is het inderdaad ook al even geleden.

Nou we gaan ervanuit dat het goed gaat, voor nu is het iig een fijn gevoel :)
    Merk ook meteen enorm verschil, heb echt buikpijn wat ik met de pil nooit had..maar alles neem ik voor lief nu!

6. Pancakes

Pancakes Bekend lid

25 dec 2011
    988
    515
    93
    Wauw ik weet ZO goed hoe jij je voelen moet, meid (hoewel mijn situatie anders is; maar de blijdschap is hetzelfde: Trots op je lichaam: yes, ik kan het!!)

Geniet er lekker van en ik hoop dat je heeeel snel positief test! XXX

7. Lindavvv

Lindavvv Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Begrijp ik! Ik ben ook helemaal blij voor je! Bij mij duurde het 96 dagen en sindsdien gaat het goed! Dus idd Joepie voor jou!!

Deel Deze Pagina