Su-hu-per! Ik vind het echt heel leuk voor jullie! Nogmaals gefeliciteerd!! (Mijn zus is trouwens in verwachting, dus ik ben ook een beetje zwanger ) Geniet ervan! Ik ben erg benieuwd naar de reactie van je vriend!
Ooh gefeliciteerd!! Tante worden lijkt me ook heel erg bijzonder Mijn vriend is nu vooral heel erg blij, hij straalt helemaal! Wil van alles weten, is ook heel betrokken.. Hij houdt nu deuren voor me open enzo HAHAHA.. Ik zei al: ik ben zwanger, niet ziek/zwak/zielig! Maar toch wel heel erg lief van hem.
Gefeliciteerd en geniet van de galante acties Mannen zijn vaak trots hoor, als hun vriendin zwanger is - geniet ervan
Gefeliciteerd! Een hele mooie duidelijke test. Geniet van je zwangerschap. Gebruik je al foliumzuur? Zo niet dan mag je daar al mee starten. Tip: Floradix (pillen) zijn prettig op de dagen dat je echt geen energie heb. Op naar een mooie echo!
Hoi hoi ik las het onderwerp en moest gelijk aan mezelf denken. Ik heb vannacht een test gedaan, en ook direct positief. Ik was helemaal aan het shaken, mijn handen trilden als een gek. Nu moet ik het mijn vriend nog vertellen hij komt pas vanmiddag half 4 thuis. Nu ben ik in dubio of ik heb verras met kadootje of dat ik hem zo ga bellen. Wij bellen iedere ochtend dus weet sowieso niet of ik het voor me kan houden. Ik ben al sinds vannacht half 2 wakker. Het blijft spannend vind ik of het goed blijft gaan.
Ooohhh wat gaaf, gefeliciteerd hoor! Ik zou het wel heel knap vinden als je je mond zou kunnen houden.. Hier was ik allang blij dat het eruit was! Ik had me altijd voorgenomen om inderdaad een leuk cadeautje ofzo te kopen, maar achteraf gezien was dat voor mij een onmogelijke opgave geweest hihi! We hebben het 's avonds met cadeautjes aan onze ouders en zussen verteld en inmiddels is ook een vriendin op de hoogte. Verder willen wij nog de echo afwachten.. Die hebben we donderdag. Denk dat ik het daarna wel aan mijn eigen opa wil vertellen en dan ook de opa's en oma van mijn vriend.. En dan mag de rest het na de 12 weken weten. Lijkt me wel heerlijk hoor, als ik eindelijk niet meer zo stiekem hoef te doen en gewoon ons geluk mag delen! Heel veel plezier met het vertellen!
Hihi, we zijn inmiddels 2,5 week verder (8 april positieve test) en ik had inderdaad gelijk vitaminen ingeslagen! Het stomme is, dat ik de foliumzuur al maanden in de kast had staan, 'voor het geval dat'.. Maar ik heb ze nooit gebruikt, omdat we niet bewust bezig waren met zwanger worden! Ik ben ook nog eens een ramp met medicatie op tijd innemen (anticonceptie moest ik ook echt in het zicht leggen bijvoorbeeld), dus ik vergat het steeds en hechtte er niet zoveel waarde aan: straks ging het nog jaaaaren duren voordat het raak was! Maar inmiddels slik ik braaf elke dag de Davitamon Mama Plus capsules ik doe het nu namelijk niet voor mezelf, maar voor m'n kleintje! Bedankt voor je tip hoor! Enne ja, nog 6 dagen wachten, komt nu eindelijk dichterbij! We zijn zo benieuwd!
Nou ik heb hem al gebeld ik kon het niet meer voor me houden. Hij was ook erg verrast al had hij in het weekend al gezegd dat hij dacht dat het nu raak zou zijn. Het voelt nog zo onwerkelijk!! Zal straks eerst nog een paar testen kopen. Wij houden het eerst nog voor ons zelf, tenminste dat is het plan. We hadden in het hoofd om het beide ouders en broers/zussen te vertellen na de eerste echo. Jeetje mijn gedachtes vliegen van hot naar her. Fantaseren over het vertellen aan ouders, voor beide hun eerste kleinkind. Het liefst ga ik even gillen haha Morgen al direct de eerste leugens met Koningsdag, geen biertje voor mij dus. Hoe doe jij dat?
Hihi! Hoop dat ie zich nog een beetje kan concentreren vandaag! Wij hebben de eerste week echt in een soort roes geleefd, op een roze wolk.. Maar inmiddels kan ik me gelukkig weer een beetje richten op de alledaagse dingen Het moeilijkst vond ik het, toen we laatst bij de opa en oma van mijn vriend waren.. Hij wilde het heel graag vertellen, maar ik vond het nog niet zo'n strak plan haha! Gelukkig hadden ze niks door, maar ik vond het toch niet fijn om te moeten liegen.. Maar het is beter zo Wij zijn morgen lekker met zijn tweetjes, denk dat we hier even de stad in gaan.. Maar al waren we met een hele groep; ik dronk al eigenlijk vrijwel nooit! Ik lust sowieso geen bier en ben ook niet echt van de wijn, had ook nooit behoefte aan iets anders eigenlijk.. Dronk weleens gezellig op de bank een mixje of een Jillz, maar meer eigenlijk niet! Dus het zou hier niet opvallen Wat gaan jullie doen dan?
Nou wij gaan volleyballen in het dorp. Met vrienden in het team. Op zich drink ik ook niet vaak maar bij zo'n gebeuren vaak wel al s middags een biertje. Ik denk dat ik morgen wat last van migraine heb. Ow ik ben zo benieuwd hoe mijn ouders en zijn ouders reageren. En mijn zusjes ow het word janken denk ik😜. En beide oma's. En zijn broer en zusje.
Thanks! Hoe heb je het opgelost met Koningsdag, Misses13? Over 3 dagen hebben wij de eerste echo, ik word helemaal hyper als ik eraan denk.. Whaaaaa! Ik ben zo benieuwd! Stiekem heb ik een voorgevoel dat het weleens een tweeling zou kunnen zijn.. Moet nu nog even zorgen dat deze 3 dagen voorbij gaan vliegen
Nou ik had plotselinge last van migraine. Mijn ene vriendin zei al Heey jo kop op, neem een borrel. Ik zei neee het smaakt me nu niet. Heb 1 slok van een radler gehad. Wauw over 3 dgn al, ik pas over 3 weken 😳. Hoe voel je je?? Ik heb tot nu toe alleen erg pijnlijke opgezette borsten. Vandaag er meerdere keren niet eens aan gedacht dat ik zwanger was, nog een vreemd idee. Kan niet wachten om te zien of er een hartje klopt en of het vruchtje op het eerste gezicht er goed uit ziet. Doen jullie ook een combinatietest??