Kan iemand me even knijpen?!!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Demino, 8 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    1 slokje kan vast geen kwaad :) Goed opgelost toch zo?! Wel vervelend dat je zo'n hoofdpijn had, gaat het inmiddels weer wat beter?

Hier hetzelfde hoor.. Ik heb soms van die dagen dat ik er totaal niet mee bezig ben, dat het wat meer naar de achtergrond schuift.. Soms wel fijn, dan kom ik tenminste ook nog aan andere dingetjes toe.. Anders zit ik alleen maar inspiratie op te doen voor de babykamer en namen etc. :D:D

Ik ben vanaf het begin al heel erg moe. Herken dit nog van mijn pil-periode, ik ben juist met de pil gestopt omdat ik er zo extreem vermoeid door werd.. Ik probeer er 9 van de 10 keer maar aan toe te geven door 's middags een uurtje te gaan liggen. Voelt niet altijd fijn, soms baal ik van mezelf.
    Verder: sinds een paar dagen houd ik veel vocht vast, ik merk het met name aan mijn ringen en toch ook aan de weegschaal. Heb ook af en toe last van mijn borsten (gevoelige tepels), levendige dromen.. In het begin was ik heel misselijk, maar dat heb ik nu gelukkig niet meer! Heb zaterdagavond wel overgegeven, maar dat was meer omdat het een beetje teveel van het goede was geweest allemaal.. Was echt zo'n makkelijk dagje waarbij je snel slechte dingen naar binnen schuift ;)
    Heb nog wel meer kwaaltjes/symptomen, maar ik vergeet altijd de helft haha. Verder op dit moment voel ik me goed gelukkig, op de vermoeidheid na.

Ik heb altijd gezegd dat ik een combinatietest wilde, maar nu het zover is, weet ik het eigenlijk niet meer. Er is natuurlijk altijd een kans dat je een 'tegenvallende' uitslag krijgt, maar die hoeft eigenlijk niks negatiefs te betekenen.. Als je te horen krijgt dat je een 'verhoogde kans' hebt op een kindje met (een van) de syndromen, hoeft dit niet gelijk te betekenen dat dit ook werkelijk het geval is (en andersom ook, een goede combinatietest zegt ook niet voor 100% iets).. Denk dat ik me dan alleen maar heel druk zit te maken de hele zwangerschap. Ik weet het echt nog niet :(
    Jullie wel dus?

2. Misses13

Misses13 Actief lid

30 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey ik had zaterdag niet last van hoofdpijn, dat hoorde bij mijn toneelstukje😉. Kon niets anders bedenken waarom ik nu opeens geen borrel zou nemen.

Combinatietest: nee wij hebben het er niet over gehad. Vrienden van ons hebben het wel gedaan. Ik denk dat ik niets met de uitslag kan. Wat je zegt over evt. Verhoogde kans en ja wat ga je dan doen.

3. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Onze kleine frummel! Heb heel sterk het gevoel dat het een jongen is... Dus heb de neiging om te zeggen 'onze kleine man' hahaha, maar dat weten we natuurlijk nog lang niet..
    Vandaag de eerste echo gehad en de meting kwam uit op 10w3d! Volgens deze meting ben ik uitgerekend op 24 november.

Bijgevoegde bestanden:

• --.jpg
      --.jpg
      Bestandsgrootte:
      32,3 KB
      Weergaven:
      80
  4. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Van harte gefeliciteerd! Wat een mooie echo!

Oh enne...ik dacht ook bij mezelf dat het een jongen zou zijn. Was ervan overtuigd...bleek het een meid :D Zit normaal bij iedereen gelijk goed, behalve bij mezelf toen hahaha!

Hoe dan ook zal het hoe dan ook welkom zijn zo te lezen! Geniet van je zwangerschap en al het bijkomende leuks! :)

5. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Dankjewel! :D

Ja joh, ik heb van alles gedacht.. Vanochtend dacht ik nog dat het misschien wel een tweeling zou zijn, ook dat had ik hartstikke leuk gevonden! Jongen, meisje, het maakt me helemaal niks uit.. Ik ben hoe dan ook in de wolken! :)

Vind het trouwens wel een heel raar idee dat dit kleintje in mijn buik zit. De verloskundige maakte toch echt een echo van MIJN buik en daarin zag ik een klein kindje spartelen (hij/zij was al lekker druk, dat wordt nog gezellig!), maar het was net of ik naar iemand anders' echo zat te kijken haha! Heel onwerkelijk, maar zo ontzettend prachtig! Dit is gewoon ONS kindje, moet het nog even bevatten! :D

6. Misses13

Misses13 Actief lid

30 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw xpoppetje wat een mooie echo.
    Gefeliciteerd, nu weer stukje echter of niet?

7. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Dankjewel! Ja het wordt nu 'echt' inderdaad, tastbaar bij wijze van..
    Je weet daarvoor ook dat je zwanger bent, maar nu heb je bewijs hihi! Vind en vond het zo bijzonder dat ons kindje al zoveel bewoog, maar dat je daar niks van meekrijgt verder.. Is natuurlijk niet gek, aangezien het nog zo klein is, maar toch! Kan nu al niet meer wachten tot de eerste voelbare bewegingen! :D

8. kabouter24

kabouter24 Bekend lid

4 jan 2014
    880
    1
    0
    Noord-Brabant
    Wauw! Ben echt heel blij voor je hoor!

Fijn dat alles goed was. Geniet ervan he :D

Deel Deze Pagina