Hee Meiden.. Ik heb weleens op een foto gezien dat iemand echt een gave slaapkamerlamp had.. zn wolk met verschillende lampjes erin. Nou vraag ik me af.. hadden jullie zn creatieve man Of kan ik die ergens kopen? Vind m erg leuk en mooi, maar kan hem helaas niet terug vinden. Thanks..
Staat me bij dat ik zo'n lamp weleens bij de Praxis heb zien hangen, maar zeker weten doe ik t niet. Ik weet denk ik iig wel wat je bedoeld en ze zijn in de winkel te koop.
ik heb hem gezien bij gardo in hilversum. wilde toen zelf gaan maken. volgens mij verkopen ze hem ook bij baby totaal.
Nee die bedoel ik niet Lucia en Deb.. Die lamp die in mn gedachten zit is volgens mij van hout en de wolk is licht blauw. Met ik denk ongeveer 5 of 6 lampjes erin! Bij baby totaal staat verder niks op de site. dan zou ik daar heen moeten rijden, maar dat is niet aan de deur aan. Ff verder zoeken nog duss....
ik weet welke je bedoelt denk ik haha is het zon lamp met allemaal kleine lampjes erin en er hangt een touwtje aan om het grote lamp te activeren? weet niet hoe ik het moet uileggen
ik heb een zo een lamp tis een wolk in het midden een grote bol en dr om heen allemaal kleine (kerst) lampjes dr in..met een touwtje kan je ze individueel aanzetten maar ook tegelijk. Ik heb lang moeten zoeken.Maar ik heb hem uiteindelijk bij een duurdere lampen zaak gevonden. ze hadden hem niet in de etalage maar ze wisten precies wat ik bedoelde. Dus je moet ff langs een echte lampen winkel gaan en het uitleggen dan komen ze met een paar boeken en kan je uitzoeken en bestellen ze hem voor je. Maar het is wel prijzig..Vond ik voor een lamp ik heb 80 euro betaald.maar ja als ik iets in me hoofd heb....dan moet het er hoe dan ook komen hahah.Succes..!
Wij hebben zo'n lamp, maar t is geen aanrader. Vreselijk duur en t kliksysteem (aan en uitdoen en om en om de grote maan aandoen en de sterren laten schijnen) is kapot gegaan, in no-time eigenlijk. We hadden m aan de andere kant van t land gekocht destijds en i had er weinig zin in omdaar weer heen te rijden, daarbij ben ik de bon ook snel kwijt, dus we hebben nu n kapotte lamp waar alleen de sterren t van doen.
Het is een lamp voor plafon. Maar volgens mij was t niet zn ding wat met een touwtje aankan. Maar die is ook echt mooi! Als ik nou die ene niet kan vinden dat pak ik die met dat touwtje! Die heeft ook sterretjes he.. met 3 standen? toch? Nou dat heb ik weer heb ik iets gezien en iets in mn hoofd...... weet niemand wat ik bedoel
Ik heb die houten lamp met maan, en indd met touwtje (maar gebruik hem nooit) alleen de ieds kleinere variant, mijn dochter is er gek op! http://bigthumbs.marktplaats.nl/kopen/t ... 943909.jpg Ik heb hem toen bij Burgerhout in Rotterdam gekocht (nou ja gekregen van m'n ouders ) jessica
Hi Pollewop, Ik denk dat je deze bedoelt. http://www.coolspetito.nl/ Als je dan kiest voor verlichting (teken van zonnetje geloof ik) en dan maan of wolk, zie je de mooie lampen. Succes! Groetjes Cindy
hoi, ik weet wat je bedoeld,mijn man gaat er zelf een maken zodra ik zwanger ben. hij wilt 3 wolken over elkaar heen laten lopen en dan van die twinkle kertsverlichting misschien een handige vriend of kennis in de buurt die zoiets ook zelf kan maken?