We dachten aan sanadome maar ik krijg zo jeuk van zwemwater... Iemand anders een leuk idee om wat te doen...??
Sanadome is zoveel meer dan alleen zwemwater hoor. Er zijn 2 gewone zwembaden daar (1 binnen en 1 buiten), een zoutwaterbad en tig bubbelbaden. En de sauna's natuurlijk. Ja ik ben een fan Ik ga dit weekend weer
Eem high tea is echt heel erg leuk om samen te doen. Onder het genot van een grote pot thee en lekkere hapjes lekker een middag bij kletsen. of ga samen naar een mooi/leuk museum.Ik weet niet waar jullie interesses liggen maar bv het openlucht museum in Arnhem of het nationaal museum? Samen lekker shoppen in een stad waar je zo niet zo vlug naartoe zou gaan Maastricht, den Bosch zijn mooie steden Samen een leuke cursus volgen bv sieraden maken, bonbons maken, mozaiek vaas maken. Kijk eens op internet bij je in de buurt is vast wel wat leuks te doen Of laat samen een leuke foto reportage maken,van te voren thuis lekker tutten, leuk aan kleden en dan samen op de foto zijn maar wat ideetjes ik hoop dat je er wat aan hebt
Workshop paaldansen Workshop taart maken. Lekker eten en naar een musical. Shoppen. Met zn drietjes een make over (haar, make up event. daarna lekker shoppen)
high tea zeker leuk, maar waar het pas echt een hele ervaring is, is high tea bij des indes in den haag Hotel Des Indes | Restaurant DesInDes | Den Haag | High Tea
Wij gaan in Februari of maart met zijn drieen shoppen in Londen Krijgt mijn moeder voor haar verjaardag heb er zin in.