hoihoi! ik ben 26-12 uitgerekend en alles was al in orde voor het kaartje. we hebben de volgende tekst in het kaartje staan: zo klein zo lief zo mooi zo van ons maar gisteren zaten we een concert van de 3js te kijken en omdat we een jochie krijgen en het wiegelied van de 3 js gaat over een klein ventje kreeg ik helemaal kippeel. die tekst zou dan als volgt zijn: Nu ben je nog zo'n kleine vent En zolang jij de mijne bent Ben ik voor jou, en pas mijn leven aan welke zouden jullie doen?? ik ben nu zo aan het twijfelen (en mijn man ook) alvast bedankt! Esther
Wij hebben de 24e als uitgerekende datum en vindt het wel grappig dat we bijna dezelfde tekst hebben. Wij hebben : zo mooi, zo lief, zo klein. Dolgelukkig zijn wij met de geboorte van onze zoon/dochter ............ Ik twijfel over de verder tekst. Onze drukker heeft de overige tekst anders op de proefdruk gezet dan dat wij in ons hoofd en op papier hadden. Ik had niet in de gaten dat het zo ingewikkeld was om een geboorte-kaartje samen te stellen. Mijn voorkeur naar teksten gaat uit naar de korte versie. Dus de 1e. Succes met je kaartje en met je a.s. bevalling.
Ik ga ook voor de eerste, mooi en simpel. Weinig woorden, maar het zegt alles! En ik hou niet van de 3 j's . (Ik was eigenlijk ook op 26 december uitgerekend, mooie datum!)
Wij hadden de 1e tekst ook op ons kaartje staan, op de voorkant. Tekst van de 3js vind ik ook erg leuk, misschien kun je het aan de binnenkant van je kaartje doen? VB; Nu ben je nog zo'n kleine vent En zolang jij de mijne bent Ben ik er voor jou en pas mijn leven aan Dolgelukkig zijn wij met de geboorte van onze mooie zoon Pietje Klaas! Succes met jullie keuze!