Hallo dames, ik heb even jullie hulp nodig. Dit is de 3e maand dat ik aan het tempen ben, dit vanwege gebruik clomid. FF heeft steeds op het goeie moment mijn ei geplaatst. Nu vulde ik vanmorgen mijn temperatuur in en kreeg ik een kruis. Volgens FF heb ik op dag 9 mijn eisprong gehad, terwijl het normaal gesproken zeker nog een week duurt. Ik heb ingevuld dat ik wat ziekjes ben ( ben heel erg verkouden ) maar zelfs daarmee blijft de kruis staan. Kan FF gelijk hebben? De reden dat ik dit vraag is omdat we voor vrijdag een samelevingstest gepland hebben. Als ik nu mijn ei al heb gehad moet ik dat afzeggen
en wat gebeurt er al je morgen nog een lage temp invult? ik denk dat je eitje nog niet is geweest. heb je ook niets gevult van ovulatie pijn? of voel je dat normaal ook niet? ik zou anders gewoon je gyn bellen en vragen om een echo om te kijken naar je eitjes. succes! liefs xx
bedankt voor je reactie. Als ik morgen een lage temp in vul gaat de kruis idd weg. Mijn temp kan natuurlijk ook hoger zijn omdat ik niet helemaal dit ben. Over het gevoel kan ik weinig zeggen want ik voel mijn eisprong nooit. Ik wacht het nog wel even af, hopelijk is mijn temp morgen weer laag. Anders snap ik er echt niks meer van
dat je temp wat hoger is kan heel goed komen doordat je niet lekker bent. ik blijf er bij dat ik denk dat je je eitje nog niet hebt gehad. duim voor je dat je temp morgen weer laag is en de samenlevingstest gewoon door kan gaan! succes!
het lijkt mij ook stug hoor, op dag 9 was ik net 2 dagen van mijn ongesteldheid af. Ik ga er gewoon vanuit dat ik een hoge temp heb door de verkoudheid. Balen dat ik het nooit voel, dan was ik gelijk al zeker geweest. Vond het gewoon even heel raar